Gå til innhold

Gjett hva vi har gjort i dag a!!!

Anbefalte innlegg

Vi har bare snakket om dette, at vi trengte større bil... Så i dag skulle vi bare browse litt da... Og hva endte vi opp med...joda..guess what.

VI KJØPTE NY BIL I DAG VI!!! Juhu!! Med stor plass til barnevogn og bagasje... Ble en Kia Sportage, men 4 hjulsdrift og el ditt og datt og aircondition og...ja.... JIPPI!!!! Får den på mandag eller tirsdag!

Det var dagens gla melding...;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7942654-gjett-hva-vi-har-gjort-i-dag-a/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så dere var fornøyd ja? Er veldis spent på om jeg og kommer til å bli det... Blit helt sikkert det da, men du vet...:) Er jo litt nytt, og den er jo endel større en den jeg har i dag, litt uvant i starten, iallefall å parkere i parkeringshuset under blokka her. Fin konebil da...;) Skjønner ikke hvordan jeg skal klare å vente til vi får den...mandag eller tirsdag...jeg har jo sååååå god tålmodighet...NOOOOOOT.....*sss*

Gratulerer så masse med ny bil! Så digg da!! Det er dødsdigg med god plass i bilen, vi får vogna inn bilen, uten å slå den skikkelig sammen. Pluss plass til masse bagasje. Det er kanon... dere får den jo "raskt" da. Raskere enn oss osm kjøpte "ny" 2000 modell som stod i butikken, og dere får helt ny så raskt. Digg!!!! :-D Grattis!!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...