Gå til innhold

reductil... kan nåken svare???


2prinsesserogbim

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

veit du om ein må venta x antall tid før ein kan få da.. e 6,5 mnd siden keisesnitt og eg sliter sånn me dårli sjøltillitt og er ofte lei meg fordi eg er så overvektig.. har bmi på 30.. eg gjekk ned ca 3 kilo forige veka på sykehusdietten, men den klarer eg ikkje gå på ein gong til.. har også begynt å trena.. folk trur eg e gravid, da e deprimerande.. vil så gjerne bli gla i meg sjøl igjen så eg kan føla meg bedre, og ver meir gla for mi datter og samboer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm...har du høyt blodtrykk? For da får du dem ikke desverre. Men om helsen din er bra og du har bmi over 30 så har du RETT til å få resept på reductil :o)

Kjenner den følelsen godt....har følt det slik mer eller mindre i 6 år...hehe.. Jeg skal veie meg om noen dager, eksakt 2 dager, å regner med å ha gått ned 2-4 kg på denne uka. :o))) Elsker diss pillene jeg! Føler jeg lever normalt igjen.... :o)

Få time hos legen din å få resept :o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja da ska eg gjer.. orker ikkje vere deppa lenger.. går utøve alle rundt meg og ikkje berre meg.. helsa er så og sei god.. har astma einaste, men da gjer vel ingenting vel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står ingenting i pakningsvedlegget om at man ikke skal ta de dersom du har asma, så det skulle gå greit. Snuppa mi er også 6,5 mnd og jeg fikk dem av legen. Ring legen din å få deg en time du. Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...