♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 25. januar 2007 #1 Skrevet 25. januar 2007 har ikm i morra....og el testen var pos..dvs sånn som den er når jeg har el....*uuuæææ* detgjorde meg jo ikke mindre spent til lørdag da*grøsse*
NoBlonde-fått ei prinsesse Skrevet 25. januar 2007 #2 Skrevet 25. januar 2007 oj oj.. så spennende.. jeg og fikk posiitv el test 3 dager før ikm.. en gang.. viste seg og ikke være gravid:(.. men jeg skal ikke gi deg dumme tanker .. kan jo hende at du er det.. noen symptomer da?
Tussa og Sofie Skrevet 25. januar 2007 #3 Skrevet 25. januar 2007 Dæven, du skal ikke teste i morgen i steden da?? Burde jo slå ut da! Spennende dette.....IIIkkk!
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. januar 2007 jeg tør ikke teste i morra...er så redd den positive el testen er falsk...har opplevd det før, da var den ikke så klar som denne gangen men likevel... om jeg har symptomer...ja har i grunn det, svimmel, kvalm, stikninger i puppene, er varmere i kroppen, øm rundt halebeinet, mensmurring, såre brystvorter, sluttet å bite negler(gjorde det ved sist graviditet og) så det er mitt sikreste tegn sånnsett, er veldig oppblåst, ingen kviser noe jeg pleier å ha plenty av rundt ikm...huden er mye finere enn vanlig liksom..ja også den boblende følelsen i kroppen og mye luft...hehe løper på do i ett og bommelibommer, løs og hardt..tisser mye mer, på nattestid..hmm? ja tror jeg har ramset fra meg nå*knis* veldig mye kan jo være tegn på tanta da, og at kroppen er blitt lurere sånn at den finner på nye ting å lure meg på...meeeeeeeeen dette var litt skummelt likevel=)
♥ gammel (p)røver ♥ - nå røver Skrevet 25. januar 2007 #5 Skrevet 25. januar 2007 Jeg er 99,99% sikker på at du er gravid! Du bare må ta testen i morgen tidlig! Det er et krav :-)!
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 25. januar 2007 hehehe tør ikke=P
inventum Skrevet 25. januar 2007 #7 Skrevet 25. januar 2007 Stjerneøye - jeg tok også en el test nå, fikk to streker, men den ene er lysere enn den andre. Jeg har lest at strekene bør være like sterke - det var de ikke Uansett - det er nok bare graviditetstestene som gjelder nå - men er så himla utålmodig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #10 Skrevet 26. januar 2007 mine el test streker blir aldri like sterke de, sjøl når jeg har el.. så jeg har lært meg å tolke dem etter graden på streken, og denne var veldig sterk, sterkere enn ved el men fremdeles ikke like sterk... så nå sitter jeg her da på ikm dagen*grøsse*
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 26. januar 2007 #11 Skrevet 26. januar 2007 har du testet i dag vennen??? åhhh, synes ikke du skal holde oss på pinebenken sååå lenge. løp å tiss
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #12 Skrevet 26. januar 2007 hehe neeeei vente til i morra;o) åssen går det med deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå