TurboPrinsessen:-) Skrevet 25. januar 2007 #1 Skrevet 25. januar 2007 For en stund siden var det noen som la inn tlf nr til avant hvor man kunne ringe for å få tilsendt nye deler ( den lille knotten ) Skrev det ned, men finner det ikke igjen...' Noen som kan hjelpe? Trenger virkelig denne knotten nå... Tror det var et 22 eller 24 nr.?
Gjest Skrevet 25. januar 2007 #3 Skrevet 25. januar 2007 kjøpte også en avent brystpumpe da jeg ammet, den pumpet for mye luft så jeg gikk ned på apoteket og krevde en ny en jeg, og det fikk jeg! Det var apoteket som ringte til middelfart og klaget.
Gjest Skrevet 25. januar 2007 #4 Skrevet 25. januar 2007 Hei, det var kanskje meg det.. La det inn på ammedebatten rett før jul, men nå har jeg rota bort nummeret. (..jajada,ammetåke...Eller pumpetåke for min del..) Men det stemmer som de skriver over her at det var nr til Midelfarth. Du finner det sikkert på gule sider!
TurboPrinsessen:-) Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. januar 2007 Har lånt den av en venninne og jeg har brukt den en del.. plutselig fikk jeg ikke nok vakum til å klare å pumpe. Så en på siden her som skrev ned telefonnummeret hun selv hadde ringt. Ikke noe annet gale med pumpen annet enn slitasje på den lille knotten som er på den... Hun som skrev innlegget hadde selv ringt og fått 2 nye gratis.. (knotter, ikke pumper )
TurboPrinsessen:-) Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 25. januar 2007 Husket bare det var et nummer, ikke navnet... og tenkte ikke på å sjekke ammesiden,.. Får prøve Midelfarth jeg da:-) Tusen takk:-)
Gjest Skrevet 25. januar 2007 #7 Skrevet 25. januar 2007 Det var i hvertfall Middelfarth jeg kom til da jeg ringte! Bare hyggelig å hjelpe til!
Gjest Skrevet 25. januar 2007 #8 Skrevet 25. januar 2007 Forresten heter den lille knotten stjerneventil.. Greit å vite når du skal spørre etter den. Jeg spurte etter den lille greia med strekene på..
TurboPrinsessen:-) Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #9 Skrevet 25. januar 2007 hehe,,,, takk, tenkte ikke på det heller jeg,, at den hadde et navn mener jeg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå