Gå til innhold

6 mnd kontroll


2prinsesserogbim

Anbefalte innlegg

var på 6 mnd's kontroll me alexandra i dag.. alt var bra, men ho hadde nesten ikkje vokst..

på 5 mnd's kontroll var ho 67,5 cm og 7050gr

på 6 mnd's kontroll var ho 67,5 cm og 7150 gr

må tilbake om 3 veker for å sjå at ho legger på seg og vokser.. :o(

har fått nåken matråd så nå må eg feita ho opp litt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syntes ikke det var så galt, jeg... Karsten gikk bare opp 160 gram fra 4 til 5 mnd kontrollen, helsesøster syntes det var helt greit (selv om jeg syntes det var litt lite). Grunnen til at de legger på seg lite nå er visstnok at de begynner å bli mer aktive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp da vett eg og.. ho har spist skive til frukost og kvelds og middagsglas(ca 1/3) til kvar middag.. ho hater graut, men nå har eg lagd vanlig havregraut til ho, og da går ned så får me sjå.. eg bekymrer meg ikkje, for ho er stort sett blid og fornøyd, men har vore veldig urolig på natto, ska ha pupp kvar time.. håpe da endre seg når ho meir fett mat.. er døds trøtt og sliten etter den siste veka me masse våken stunder om natto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten min hadde kun vokst én cm på de siste seks ukene og ikke lagt på seg et eneste gram! Nå har han vært syk den siste uken og har ikke villet hatt så mye mat, så det må nok være det. Skal på kontroll om noen uker igjen, for å sjekke om vektkurven går riktig vei. Her går maten for tiden ned på høykant, så jeg regner med at det ordner seg, og det gjør det sikkert for deg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...