Gå til innhold

Bra eller dårlig med EASY WALKER?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, er det noen her inne som vet eller har hatt en

easy walker vogn?

Synst den ser veldig fin og lett ut å trille..

men vil gjerne høre erfaringer fra andre :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en CLASSIC til 2,5åringen min og synes den er veldig god å trille!

Positivt:

7 kg

god i terreng

nydelig på kjøpesenter - med svingehjul spesielt ;-)

Fast håndtak - virker sikrere og slipper slark-utslag

Tøff design

Har kun det du trenger og ikke noe dilldall

Minus:

Kurv - liten og upraktisk da den må tas av for å slå sammen

Ikke full liggestilling (men barn sover godt i den likevel!)

Muligens ikke så bra med hardbag fordi den har lite fjæring..men ikke prøvd!

Skrevet

Signerer den over. Men Classic egner seg best til babyer i bag, og til barn over 1 år. Altså så "mangler" man vogn ca et halvt år, etter at babyen har vokst ut av bagen, men før det blir stort nok til å ikke ha full ligestillig.

Dette er imidlertid løst på Sky utgaven som har full liggestilling og svingbart fremhjul som den største forskjellen fra Classic.

Ps. Det går fint an å legge sammen vogna med kurven på, den blir bare ikke heeelt flat. Men kurven må ikke stå for langt bak da.

Skrevet

Takk for svar :)

Er veldig usikker på vognvalg. Men det står mellom Easy walker og Oth urban jungle. De kan se litt like ut faktisk. Jeg har tenkt å ha en vogn fra nyfødt til 2-3 år.

Det er ikke lett å velge. men begge to ser små og lette ut!

Pris for sportsvogn del og bag, vet noen det?

Var innom nettstedet- og ser det har utsalg på alna iallefall,

Så får nesten bare ta en tur å prøve ut forskjellige før den lille kommer!

Skrevet

Har EW Sky og er super fornøyd..... ikke noe og utsette på den bagen er stor og vognen er lett.. Anbefales på det sterkeste...

Skrevet

På skyen får du med frontbøyle regntrekk og myggnetting til bagen samt regntrekk til sportsdelen.. jeg tror du ikke får med disse tingene når du kjøper oth?.dessuten blir ew bare 65-70cm når du folder den sammen mens oth blir 100- 105cm

lykke til med vognvalget..

Skrevet

Det som er bra med Easy Walker Sky er jo at den er lett, ganske stabil til å være tre-hjuling, stor og god sitteplass, lett å slå sammen, stor og god bag som er lett å ta av og på og lett å trille...

Det negative må være at den er ikke den mest stødige tre-hjulingen, litt vel åpen bag (høy kalesje),,, Det er egentlig veldig lite negativt med den...

Skrevet

Takk.. det høres jo bra ut! Ikke så mye negativt å si der.

Er det noen som vet om bagen til easy walker er større enn oth?

Og lengden på sportsvogn delen er vell sikkert lengre på EW enn Oth sin.. for den ser ganske kort ut!

Skrevet

Jeg tror baggen til EWS er ca 75-80 com... Vet ingenting om OTH sin...

Skrevet

Har hatt EW classic med bag og sportsdel og har nå EW Sky med bag til min nyfødte. Veldig fornøyd med begge modellene. Sky har større bag og sportsdelen har full liggestilling. Classicen litt lettere og enklere å komme frem med pga hjulet. Synes roterbart forhjul kun har sin hensikt i butikker. Til classicen kan man kjøpe roterbart forhjul, på SKY kan du låse hjulet til fast posisjon.

Var veldig fornøyd med classic og tror jeg blir fornøyd med SKY også.

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...