Gå til innhold

hei alle sammen...ikm uke 5, hvordan går det?

Anbefalte innlegg

jeg har vært syk i to dager og ligget rett ut med feber. vondt i halsen og trøtt er jeg også, men kan like gjerne være at jeg er syk, som at jeg er gravid. blir spennende å se... denne mnd har jeg ikke følt meg gravid i det hele tatt. de forrige mnd har jeg vært oppblåst, hatt murringer, vond korsrygg..det eneste som henger igjen er at jeg fryyyser, men det er jo ikke så rart det heller med tanke på temperaturen ute...jaja, om en uke har jeg kanskje svaret! noen flere som ikke merker noen ting?

eller som merker noe...?

Fortsetter under...

Hei, uke5-jenter.

Dette går ikke min vei, er jeg redd. Kjenner ikke et j#vla tegn!!!!!!!

Men det er jo egentlig bare dumt å si sånt. (Jeg høres akkurat ut som de irriterende medstudentersom som klager på at de kommer til å stryke på eksamen, og så får de toppkarakter... hihihi) Nei, om det ikke blir denne gang, så blir det sikkert en gang snart.

Nå begynner jeg endelig å få litt varme i stua. Det var tre grader da jeg kom hjem og nesten ikke varmt vann i dusjen. Uff, jeg hater dette huset. Men heldigvis skal vi flytte snart. Gleder meg!!!!

Hallo, sjøutsikt!!!!

Hvordan går det med dere andre, da?

hmmmm.. for å si det sånn... æ føle mæ gravid! å så e æ så sikker på at æ tar helt feil!! lekking i puppan, vondt i dem te tider, stikking nederst i magen, trøtt absolutt hele dagen... frys å e i helt merkeli humør m tåran rett rundt hjørnet hele tia.. så bli nok sørgeli skuffa neste uka når mensen likevel kommer å æ bare overtolka hele kroppen min! e nå kjipe greier d der!

Håpa virkeli dokk lykkes damer! vi fortjene det rett å slett!! :)

har virkelig ikke noe som minner om eller kan forveksles som symptomer, så håpet er ikke så stort. tror verden er imot meg da jeg under EL denne gangen hadde urinveisinfeksjon men presset meg til et mini samleie likevel.. huff..og forrige EL var vi MIL fra hverandre, og forrige der igjen hadde jeg sopp. Er det mulig?????

Annonse

Ikke et eneste symptom her i gården. Kjenner av og til litt press i puppene og i magen, men det gjør jeg før jeg får mensen også.

Symptomer er oppskrytt. Blitt lurt så mange ganger!

Det som er deprimerende er at jeg har fått svar på hormonprøvene, og de viser PCOS, så jeg gidder ikke håpe med det førsste. Har hatt min første pergokur denne mnd. Skal ta en test i morgen tidlig for sikkerhets skyld. Tror jeg har IKM på mandag, men skal drikke litt i morgen, så må nesten teste selv om jeg ikke har noen tro på at jeg er gravid..

Lykke til alle dere andre :o)

Jeg begynte å blø litt i går. Vet ikke hva det var. Var innimellom reint og innimellom blod i utfloden. Vet ikke om det er sein el eller festeblødning eller et tegn på at tanta er på vei. Men det har gitt seg nå. Har stikkninger i eggstokkene. Noen som vet hva det kan være eller opplevd det samme?

Tok blodprøve på dag 18 for å se om jeg har hadt el. Men fikk bare svar at alt var normalt. Hvordan kan de vite at det er det når de ikke vet om jeg har hadt el? Ble litt skuffet da jeg fikk resultatet i posten. Hadde håpet på en positiv eller negativ test ikke bare at det var normalt. Har ikke funnet el med tester så er redd jeg ikke har det. Men hadde stikkninger der nede i forje uke, men kan jo være innbilning.

går og kjenner etter vondter jeg da :) Så har jeg fått litt halsbrann og skikkelig vondt i magen innimellom... Dette hadde jeg tidlig i forrige sv.skap, er blant de som har helt forjævlig vondt når livmorbånda strakk seg.. Hadde så vondt i perioder at jeg var sikkert på at jeg holdt på å miste.... Men gutten min er her han :)

ja, også har jeg litt humørsvingninger... Om en uke skal jeg ta test har jeg bestemt meg for, selv om jeg ikke har ikm før lørdag i neste uke :)

Her blir det ingenting denne pp.. Samboeren min har liggi syk i nesten 2 uker og det var jo selvfølgelig akkurat i el perioden.. Og da ville jeg ikke (orket ikke å være syk mens jeg er hjemme med Noah. Redd han skulle bli syk også.. Så, NADA her!! Satser på neste pp vi!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...