Gå til innhold

Vogn!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei:)

Hva syns dere om beige eller sandfarget vogn?

Bagvogn altså:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke helt min smak men det blir jo opp til hver enkelt hva de liker. Kjøp den om det er det du ønsker deg. Sikkert veldig fin.

Skrevet

Jeg synes den høres fin ut. Men blir sikkert litt fort skitten? Jeg har også lyst på en vogn som ikke er svart, selvom det sikkert er innmari praktisk.

Skrevet

Jeg har kjempe lyst på sandfarget eller beige vogn.. syntes de er super fine... satt å kikket i katalogen ista faktisk.. *drømme*drømme* men mannen min syntes det blir så upraktisk pga skitt så jeg tror det blir en annen farge.... men de er fiiine

Skrevet

Jeg snakket med hun i butikken og hun sa det ikke var noe problem for alt kunne vaskes. Og blir det skitt på utsiden så er det jo bareå tørke av med en våt fille:) Syns de var så delikate og så tenkte jeg at det passet bra siden at jeg får et sommer barn. Blir ikke så varmt som i de sorte vognene...tror jeg da:)

Klem

Skrevet

Vi har lys grå vogn og skitten er jo ofte grå/beige også så det går fint!! Jeg tenkte også på at svart blir veldig varmt i sola... men man må evt finne skygge da, men det er lettere sagt enn gjort dersom man er ute og går.

Skrevet

Har vogn som er rød og lys grå. (Simo) Den kan vaskes i maskin, synes aldri det har vært noe problem at den er lys i fargen. Jeg synes de svarte/mørke blå vognene er kjedelige....Har brukt vogna i snart to år, og er ikke lett å se at den er brukt. HAr holdt seg kjempefint i fargen, falmer ikke sånn som de mørkere vognene...

Skrevet

Jeg har alltid brukt mørk blå vogner til mine barn, mrn de blir også inngrodd av møkk. De må vaskes de også. Nå har jeg bestilt en som er beige;=

Skrevet

Vi har kjøpt beige/sandfarget vogn, den ser nydelig ut, og har veldig grovt stoff som ikke blir lett skittent, dessuten kan det jo vaskes:)

Kjøp sånn vogn du hvis du ønsker deg det!

Skrevet

Jeg har kjøpt en Teutonia Mistral beige/marineblå og er kjempefornøyd med den! Det er ikke noe problem å tørke av den heller om den skulle bli skitten.

Skrevet

Jeg liker den fargen, men av praktiske årsaker ville jeg nok valgt en vogn som var mørk. Skitten synes litt bedre på lyse farger....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...