tæssejenta Skrevet 25. januar 2007 #1 Del Skrevet 25. januar 2007 Albert er kjempe fasinert av papir! også har han en fin, rld ballong som han leker mye med. Men akkurat nå ligger han og storkoser seg med et gave- bånd:) Skulle ønske voksne var like lette å underholde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 25. januar 2007 #2 Del Skrevet 25. januar 2007 Papir er en fin ting ja, og snorer:) Og plastikkøser:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 25. januar 2007 #3 Del Skrevet 25. januar 2007 Mobiltlf min... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 25. januar 2007 #4 Del Skrevet 25. januar 2007 Karsten høres ut som deres! Papir, ballong og min mobiltelefon er de aller artigste lekene!! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tiny Skrevet 25. januar 2007 #5 Del Skrevet 25. januar 2007 Mobil og fjernkontrollen kaster hun seg etter bare hun ser et hjørne av de.. Papir er uhyre spennende og moro. Ballong har jeg ikke prøvd, kanskje jeg skal kjøpe noen ballonger ja.. Ellers er jo alt det jeg har mer spennende enn det hun har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 25. januar 2007 #6 Del Skrevet 25. januar 2007 Akkurat samme her, med mobiltlf som absolutte favoritt! Og datamaskinen er veldig kjekt. Snakket på Skype med web-kamera til mormoren istad og det var også stas, selv om ikke konsentrasjonen er 100%... - kanskje 2% :-) Men hun smilte og lo og spilte på slurva til mormoren da, det var vel det viktigste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tæssejenta Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #7 Del Skrevet 25. januar 2007 Mobilen glemte jeg ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 25. januar 2007 #8 Del Skrevet 25. januar 2007 Det var en god idé med Skype og web-kamera. Mutter'n er ikke veldig oppdatert på PC, men jeg kan jo guide henne gjennom... Kanskje jeg skulle gitt henne web-kamera i gave, ja! ) Ikke det, hun bor ikke så langt unna, så hun får se gutten flere ganger i måneden, men hadde nok vært stas å få prate med ham på PC'en, ja! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå