Gå til innhold

Hva underholder barna deres? :)


tæssejenta

Anbefalte innlegg

Albert er kjempe fasinert av papir! også har han en fin, rld ballong som han leker mye med. Men akkurat nå ligger han og storkoser seg med et gave- bånd:) Skulle ønske voksne var like lette å underholde! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mobil og fjernkontrollen kaster hun seg etter bare hun ser et hjørne av de.. Papir er uhyre spennende og moro. Ballong har jeg ikke prøvd, kanskje jeg skal kjøpe noen ballonger ja..

 

Ellers er jo alt det jeg har mer spennende enn det hun har :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat samme her, med mobiltlf som absolutte favoritt! Og datamaskinen er veldig kjekt. Snakket på Skype med web-kamera til mormoren istad og det var også stas, selv om ikke konsentrasjonen er 100%... - kanskje 2% :-) Men hun smilte og lo og spilte på slurva til mormoren da, det var vel det viktigste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var en god idé med Skype og web-kamera. Mutter'n er ikke veldig oppdatert på PC, men jeg kan jo guide henne gjennom... Kanskje jeg skulle gitt henne web-kamera i gave, ja! :o) Ikke det, hun bor ikke så langt unna, så hun får se gutten flere ganger i måneden, men hadde nok vært stas å få prate med ham på PC'en, ja! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...