Gå til innhold

tar dere babyen med i dusjen?


marguritten

Anbefalte innlegg

syns jeg har så liten tid til det hele...hus vask,klæsvask,+++++++++.....å alt det andre man skal huske...

 

så ca hver 3 dag,så¨tar jeg med elisa i dusjen.

så står vi der å koser oss og jeg vasker henne med en vaskeklut.

 

jeg bruker å ta av henne alle klærne unntatt bleia,så legger jeg henne i en dyne som ligger i vippestolen.

å når jeg er ferdig med å vaske meg,så tar jeg henne opp å i dusjen.(uten ble :)

 

flere som dusjer med de små?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg synes også det blir for skummelt med glatt badekar. men jeg tar han med når jeg bader noen ganger og han elsker det! pappan han opp etter 10 min så jeg kan fylle på glovarmt og bade videre alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har ikke voksen badekar.

 

vi har en "inbygd" dusj på bade.

ikke glatt i det hele tatt.

ellers hadde jeg ikke gjort det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men det er mest fordi jeg liker å dusje i voldsomt varmt vann. Dermed ligger hun på teppe på gulvet eller sitter i vippestolen mens jeg dusjer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, vi har gjort det, og det var veldig koselig. Så ut som han likte det veldig god... Fikk vann i ansiktet og øyne og det kom ikke et kny..:)

Det var nok ikke siste dusjen sammen...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke gjort det enda, har dusj i badekaret og er litt redd for å skli, men bestemte meg for å prøve å bade med han i badekaret i morgen- og om det er suksess skal vi ha det som fredagskos ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker både å dursje og bade med lille gutten.

Når han er ferdig dursjet bruker jeg å legge han godt inntullet i håndkle på stelleunderlaget på gulvet utenfor badekaret mens jeg dursjer ferdig. Koser seg masse masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...