SuperGlad Skrevet 25. januar 2007 #2 Skrevet 25. januar 2007 Tja, jeg stoler nok ikke på noen andre 100 % annet enn meg selv. Helsesøster kan komme med veiledende råd, men om jeg følger dem kommer helt ann på hva jeg mener om saken.
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 25. januar 2007 #4 Skrevet 25. januar 2007 Ja,må si jeg er veldig fornøyd med min helsesøster Kjempegrei dame som virker som hun vet hva hun snakker om,ikke noe å utsette på henne
hårsår Skrevet 25. januar 2007 #5 Skrevet 25. januar 2007 Ja, jeg gjør det. Hun er litt gammel, så i begynnelsen var jeg litt skeptisk om hun hadde "gammel lære",men fant fort ut at hun er oppdatert. Hun har også god tid til oss når vi kommer, og er virker oppriktig interessert i det jeg tar opp.
Tiddelidu Skrevet 25. januar 2007 #6 Skrevet 25. januar 2007 Tjaa.. Jeg tar ikke alt hun sier for god fisk. Hun veileder meg, men jeg tar selv beslutninger. Særlig etter å lest en del her på forum så skjønner jeg helsesøstre sier mye forskjellig og man må være litt kritisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå