Gå til innhold

Juni: Permisjonstiden er slutt...


anntintin <3

Anbefalte innlegg

... Timian blir snart 8 mnd og jeg skal tilbake ut i arbeidslivet, mens mannen skal kose seg hjemme fram til april.

Siden jeg ammer enda, lurer jeg på; skal mannen min gi han erstatning mens jeg er på jobb? Og amme han kun morgen og kveld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff ja...jeg skulle egentlig begynt snart jeg også...men tok ut 4 uker ferie før 2007 kom så da utsatte jeg permisjonstida m 4 uker da...og nå skal jeg benytte meg av den nye ordningen og gå ut i en mindre stilling for så å forskyve permisjons tiden:)

 

MEN...tibake til spm ditt:)...er ikke det nesten det eneste som går da? Du har jo bare 1 time om dagen til ammefri...eller tenker du på om pappan skal gi mm eller mme på flaske? Det går kanskje mest i mm enda? Her er det nemlig bare grøt, middag, brødskive og frukt som gjelder...han har nekta flaska en god stund nå:( Får presset i han ca 400 ml i døgnet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han tar heldigvis flaske da; men drikker ikke så mye iløpet av dagen hverken av flaske eller pupp (tror jeg...)

 

Det blir nok å gi han mme. Vet dessuten ikke om jeg har rett til ammefri. Har nettopp fått ett vikariat på 80%. Må en være fast ansatt for slike goder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.

jeg har vært fulltidsstudent siden oktober og det har gått greit med oss. pappa'n er hjemme på fulltid, og har gitt mme når jeg har vært på skolen. heldigvis har jeg hatt korte dager, så det har holdt med 1-2 flasker mens jeg har vært borte.

nå ammer jeg bare på kvelden og noen ganger om morgenen.

pappa'n er kjempe flink med snuppa, men må innrømme at jeg skulle gjerne ønske meg at det var meg som var hjemme istedet... men men...

lykke til. det kommer til å gå så bra så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg faktisk til å begynne; fått vikariat på barneklinikken og det er en av mine drømmejobber :-) Pappan her er kjempeflink han også; spesiellt når han får være alene.

 

Skal jobbe 80%, så håper å kunne ta det med ro på mårran og amme da. Tror det kommer til å holde med ca 2 flasker mens jeg er borte.

 

Hvordan går det de dagene du er hjemme: ammer du da eller? Er redd for at lillemann begynner å foretrekke flaske når jeg blir såpass mye borte; har merka tendens til det når vi har hatt barnevakt til han.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

når jeg er hjemme prøver jeg å amme like mye som når er jeg er på skolen... (skal slutte å amme snart...), noen ganger så gjør jeg det fordi jeg synes det er hyggelig , men jeg må gi henne ekstra mme likevel fordi det begynner å bli tomt. må også nevne at hun er like glad i flasken som i puppen, så for meg så er det ikke noe problem.

du finner nok mer ut av det som passer dere best når du er ute i jobb igjen

lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...