pinga76 Skrevet 25. januar 2007 #1 Skrevet 25. januar 2007 Begynner å gå tom for ideèr. Hun leker litt under babygym ennå, så leker vi m ulike dyr på teppe, trener på å ligge på magen, ser i bøker, snakker med speil,synger, går på oppdagelsestur i huset, hun sitter litt i vippestol og leker med babybjørnene der eller ser på hva mor gjør av husarb etc. Trenger flere tips til baby som vil ha noe å gjøre når hun er våken;)
Murmeline Skrevet 25. januar 2007 #2 Skrevet 25. januar 2007 mor og barn-trim. push-ups med baby under er stas, situps med baby mellom bena/halvveis opp på fanget.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2007 #3 Skrevet 25. januar 2007 synes du er flink jeg.... hva med babysvømming? er veldig stas for vår 4,5mnd baby =) Husk at de små ikke trenger å gjøre så mye forskjellig, de er ofte fornøyd med det kjente.
Gla-mor Skrevet 25. januar 2007 #4 Skrevet 25. januar 2007 Trenger ikke å være så mye forskjellig, for de liker jo å holde på med kjente ting, og gjøre det samme om og om igjen. Det er vel mest at det blir kjedelig for mamma...... Leste at det var viktig å lære babyen til å holde på med samme leke over litt lenger tid, for å lære dem utholdenhet og tålmodighet. En leke kan for babyen være utrolig spennende, f.eks. blir det en "ny" leke hver gang den snues i en annen vinkel. Leker med ulike lyder er også "nye" hver gang det blir en ny lyd. Vi synger og gjør bevegelser samtidig (lille petter edderkopp, ro, ro, min båt o.l.), men det gjør sikkert dere og?
pinga76 Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. januar 2007 Prøver virkelig å leke med ting over tid, noe hun klarer. Men, enkelte dager føler jeg at hun syns alt er kjedelig... Høres moro ut m trimbiten, føler dog at mor bør trene litt alene først så det ikke blir uansvarlig;) Sang og bevegelser facinerer, samt rim og regler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå