Bibi m/2 nå (",) Skrevet 25. januar 2007 #1 Skrevet 25. januar 2007 Jeg og barnefaren reiste opp der idag, la meg på benken og hun begynte å kikke på barnet Hun beveget den tingen rundt på magen og sa at alt så bra ut...og sa *hun* 2 ganger! Uten vilje da..hehe... Alt var på sin plass og hun spurte om vi ville vite kjønnet...vi sa begge ja, og jeg sa "jeg tror jeg vet det, for du sa *hun* to ganger Hun ble helt overrasket og sa, det pleier hun aldri og si, hvertfall ikke *hun*.... Hun beveget den dingsen nedover mot barnets kjønn, og der så jg med store øyne en ting som dinget oppover!!! Jeg spurte om det var fanten, hun sa ja....og smilte Jeg lo..og så gråt...i sjokk og såå utrolig glad!! Gud så rart, hadde liksom vært sikker på at jeg fikk jenter hehe...Men der var det en nydelig velskapt gutt!! Fikk med oss 8 bilder og rammet det ene inn ved siden av jenta mi på 5 et halvt år Jenta mi hentet jeg i barnehagen etter UL, og sa hva hun skulle få...en lille bror!! Hun jublet og sa "det var akuratt det jeg ønsket meg!!! " Nei, det var en nyyyydelig opplevelse, og skal få oppleve det i Mars oxo, for morkaka mi hang visst fast i livmunnen eller hva d nå enn het, men det var ikke farlig, den ville sannsynligvis løsne selv..,så jeg får gjøre dette 2 ganger!! Fantastisk opplevelse!!
Gjest Skrevet 25. januar 2007 #2 Skrevet 25. januar 2007 Heldige deg da Altfor sjenert min lille i dag, så jeg er ikke sikker på hva det egentlig var... Men utrolig gøy likevel! Husk at på neste UL din er babyen mye større, så d blir ikke den samme sjarmen, har vært på en slik en selv tidligere... Uansett er d jo koselig å se inn til dem noen minutter Grattis m gutt da
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. januar 2007 Ja, vet han (hehe, rart å si han ) vil være mye større og da er jeg der helst for å sjekke morkaka....hadde du og det slik med morkaka ?? Jeg ville fått ny UL time for å fått vite kjønn jeg, hehe...vanskelig å la vær å vite Takk
Gjest Skrevet 25. januar 2007 #4 Skrevet 25. januar 2007 Ja, med den første lå morkaka helt i åpningen, men den dro seg oppover etterhvert som livmora vokste, d er visst oftest det den gjør Nå lå den helt i toppen, mot ribbeina mine, kanskje jeg slipper unna vonde spark denne gangen også da Må sjekke om man kan få ny UL time hvis man betaler for det, blir jo GAL av nysgjerrighet:)
**Hege&Amalie** Skrevet 25. januar 2007 #5 Skrevet 25. januar 2007 jeg var på ul på tirsdag... fikk ikke vite kjønn jeg for det lå en navlesreng og en hånd foran.... men skal tilbake 14 mai... får håpe de ser det da.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå