Gå til innhold

Trodde jeg skulle over til 2. tri., men endte på "bli gravid"


*idyll*

Anbefalte innlegg

SUKK!

Så mye slit, for ingenting. Man kan si man er en erfaring rikere, men jeg skulle gjerne vært foruten denne..

Merket litt svakt rødt på papiret i forgårs. Dro til legen i går formiddag. Ble sendt på UL. Der var det ikke gode nyheter. Ble liggende på sykehuset til i dag.

Nå er jeg plutselig prøver igjen. Sukk! Man skal være glad man ikke vet hva som venter. Vår lille etterlengtede skulle ikke vokse mer. Den ville ikke mer. Nå, som jeg endelig var over de trasige, kvalme ukene.

Til alle dere som ikke er helt i form: Vær glad for det! det er et sunnhetstegn, og alternativet jeg kjenner er ikke noe å lengte etter.

Jeg er så glad for alle de som få gå hele svangerskapet! Det er absolutt et under og et vidunder!

Lykke til alle sammen! Jeg er snart tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til til deg også!!!! Heldigvis kan man lese på disse sidene her at det trenger ikke ta lang tid før du er tilbake! Skjønner virkelig at det er tøft og tungt idag, men du virker som ei sterk jente. Vi krysser fingrene for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Det hjelper å prate/ skrive, men jeg er ustabil i humøret. Det er ikke langt mellom glede og fortvilelse. Har fått med meg endel av livets lære med mine 34 vintre. Spesielt at man skal glede seg over det man har og det som er positivt. Selvsagt skal man ta seg tid til å være trist og sørge, men ikke bare det!

Hadde opp i alt, et fantastisk møte med det norske helsevesenet! De er virkelig små engler.

Du får mine lykkeønskninger videre!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei,jeg skal også på sykeh på mandag for å se om det er noe liv.. har mistet alle sympt,å jeg bruker å ha masse sympt,(har 4 barn) huff,ikke gøy nei.. (er ca 5+6 jeg da.)

lykke til videre da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff!

Akkurat som deg opplevde jeg dette første gangen jeg var gravid. Var 13 uker på vei og hadde akkurat sluppet nyheten løs. Så begynte det m små blodspor i trusa. Og det endte opp på UL og utskrapning. Var veldig knust! Men opplevde fantastiske folk på sykehuset.

 

Nå gikk graviditet nr 2 veldig bra og det vil det sikkert også gjøre for deg!

 

Jeg er gravid for tredje gang nå og sliter meg gjennom disse 12 første ukene. Det er godt å bli minnet på det faktum at kvalmen faktisk er et godt tegn. Det gjør i hvertfall at du ikke er så bekymret for at man har mistet.

 

Nå må du ta vare på deg selv og partneren din. Snakk om det, det hjelper. Ellers er det bare å ta tiden til hjelp. Og husk at det er mange som mister førstemann, kroppen har gjerne litt startproblemer. At det skal skje igjen er svært usannsynlig.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, dette var trist å høre :-( Aldir kjekt når slike ting skjer.. Men trøst deg med at alternativet kanskje ikke hadde vært noe alternativ allikevel.. Kroppen er fantastisk å ordner opp sånn selv. Og dessuten; når man begynner å snakke med falilie og venner om det, så er det mye du ikke visste som kommer frem..

Regner med du snart er på bena igjen. Kjempe masse lykke til!!

Sender deg de beste klemmene jeg har...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...