Gå til innhold

Til dere Oslofolk! :-)


Hoppetussa

Anbefalte innlegg

Kuttet dere virkelig ut å skrive "til hverandre" her inne for å inkludere "alle oss andre"? Vet dere, det synes jeg var utrolig flott og stort gjort av dere! Ikke det at det hadde plaget akkurat meg, men jeg leste jo selv denne kommentaren inne på småtroll at dette forumet bare var for dere som møttes.

 

Hvor mange er dere som møtes, forresten? Nysgjerrig jeg, bor en time unna Oslo selv, i Modum forbi Hokksund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

 

ja, vi gjorde det altså. :) Vi ville gjerne ha flere inn på siden her, og så er jo meningen at alle skal kose seg her inne. Nå er det en stund siden jeg har vært her inne, men det ser ut til at vi har lyktes. Såå mange innlegg hver dag...KJEMPESTAS!

 

I begynnelsen var vi bare ca fem-seks som møttes, men nå vet jeg sannelig ikke...er en stund siden jeg har hatt anledning til å møte. Flott at flere har hatt lyst til å bli kjent med oss. Det er så koselig med et lite nettverk når man går hjemme. Kanskje du kunne ta turen inn til Oslo en onsdag for å hilse på? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vurderte det bittelitt da -carina- skreiv det andre innlegget her. Er kjedelig i lengden å gå ut på de samme tingene hver dag - kanskje det, det hadde i hvert fall vært koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Syntes det var best å slutte å skrive her inne, siden det ble tatt litt negativt av en eller annen anonym. Jeg sendte derfor en mail til de andre Oslo-jentene og ba dem om at vi heller arrangerer treffene gjennom DIB-treff-siden. Nå håper jeg den anonyme som skrev det har tatt turen innom her og blitt positivt overrasket over hvor koselig det er her, da! :o)

 

Vi startet ut med fem stykker som møttes og kort tid etter ble det med ei til. I starten møttes vi i sentrum, det er jo praktisk siden Oslo er en "stor" by. Den er ikke så stor, men jammen tar det lang tid å reise rundt i med kollektivtrafikken! Så begynte vi å treffes hjemme hos hverandre. Siden vi møtes litt rundt omkring så er det litt variabelt hvor mange vi er, når vi er på sør-siden av byen blir det litt langt for oss på nord-siden og motsatt... :o) Og vi treffes hver uke, men det kan jo fort bli litt mye, alle har stadig litt andre planer. Maks personer på ett treff tror jeg har vært åtte (stemmer det?) på en gang, ofte er vi 3-5 stykker... Totalt har det vel vært 16 forskjellige innom treffene. Og alle jeg har møtt har vært kjempekoselige!! :o) En gang vi var på treff på kafé i sentrum så satt faktisk en diger gjeng fra mai (?) klubben på nabo-bordet. Men jeg tror det er juli-gjengen som er mest aktive. Vi har derfor fått med oss ei fra januar, ei fra juni og ei fra september-klubben, nå var det ei fra mai som kanskje blir med også.

 

Treffene foregår enten på kafé i Oslo sentrum eller hjemme hos oss selv. Vi bor spredt over byen. Jeg bor vel lengst "nord", helt på Vestli, mens "Kosemoms" bor lengst "sør", helt ned til Mortensrud. Vel, Hilde er vel den lengst sør og nord, hun bodde på Holmlia, men har flyttet til Kløfta...

 

Det er kjempekoselig om du har lyst til å bli med oss på treff. Alle andre som eventuelt er innom Oslo av en eller annen grunn er også velkommen! Selv om noen av oss har truffet hverandre før tror jeg ikke at vi er det minste eksluderende, så det gjør ingenting å være "ny"! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...