Gå til innhold

Hva er det som skjer på Småtroll???


mammasgojente

Anbefalte innlegg

Jeg synes det har blitt så ille der de siste månedene.. Man kan jo ikke lese et eneste innlegg uten at det er slike mennesker som er så hatske og bare skal rakke ned på andre... Og selvfølgelig gjemmer seg bak anonym knappen...

Jeg skjønner ikke hvordan noen med god samvittighet kan få seg til å si en del av de tingene noen bryter av seg... Det er jo lov å være uenig, og jeg synes det er kjempebra at man har ulike syn på saker, men det er liksom ikke det som ligger bak en del av svarene på innlegg... Det virker som noen bruker småtroll for å få ut sin egen aggresjon..

 

Hva synes dere? Bør man rapportere slike og hvordan gjør man det evt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, vet du, jeg gidder ikke gå inn der mer jeg, svarer stort sett på spørsmål om amming - det er det. Imidlertid er det veldig koselig her, glad det finnes et sånt forum!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kjempetrist at det har blitt sånn der inne. Jeg tror nok at det bare er en eller to stykker som sitter og skriver de fleste av de innleggene. De fleste her inne er jo koselige mennesker. Har DIB'et siden august, og det har vært noen rare opplevelser. Ei som blant annet påstod datteren døde i krybbedød, det ble en lang sak frem og tilbake og er vel enda ikke avklart. Så leit at noen skal bruke et forum på den måten.

 

Man kan jo be dem om å fjerne anonym-knappen. Ulempen er da at det er vanskelig for mange å stille endel spørsmål. Som eksempel har jeg jo truffet endel her inne i "real life", ville vel neppe stille/svare på de mest utleverende spørsmålene. Man vet jo heller ikke hvem andre som faktisk kan gå inn her og lese. For alt man vet så kan jo noen av disse anonyme være noen 13-årige gutter som kjeder seg... :o(

 

Det beste hadde vært å bare overse slike innlegg, når noen svarer så får jo de anonyme blod på tann. Men jeg har selv vært utsatt for noen anonyme tullinger som har svart på noen spørsmål. Selv om man har vett til å forstå at det er tull så blir man allikevel litt skuffet.

 

Det går ann å fjerne sånne innlegg ved å sende en mail til moderator, de sjekker mailen kontinuerlig gjennom døgnet. Tror mailadressen står øverst på forum-sidene. Kan også gå inn på forumet som heter: Ros og Ris. De kan ikke fjerne bare ett innlegg, da sletter de hele tråden...

 

Vi får bare krysse fingrene for at disse menneskene ikke finner veien inn hit!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste grunnen til at jeg er inne på småtroll, er at jeg er medlem av den såkalt eksluderende og plagsomme Tråden :) (har jo vært debatter om den også, hvor teit den er og sånn... Er jo bare en skravletråd i stedenfor 100 innlegg til hverandre)

 

Prøver nå å svare hvis jeg kan, men er mange ganger jeg sitter å himler med øynene over svarene folk får!!! Noen spør et spørsmål om røyking og få bort lukta el så kommer alle de kommentarene om hvor dumt det var å røyke... Men det var da ikke det de spurte om??!!

 

Men her inne er det kjempekoselig å være!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp her er det superkoselig, og ikke ofte man ser anonyme innlegg her!

De anonyme dustene på småtroll har problemer med seg selv og trenger et sted å få utløp for all aggresjonen de av en eller annen grunn har. Det er helt uhørt å "diskutere" feks. krybbedød på den måten som forekommer der.

Hurra for juliklubben :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt enig i alt dere sier. Helt latterlig mye som blir sagt der! men så e nu værden sånn at det finnes "hekser". Så man må bare hæve sæ over det! :) men den som har ansvaret for innleggene her..bør jo få blokka de ut som man gjør på msn;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sluttet å lese på småtroll, når jeg logger meg inn på dib går jeg rett inn hit på juliklubben. Blir bare oppgitt av å lese på småtroll. Folk må jo være anonyme der for å spørre om helt enkle ting, bare for å unngå å bli refset for ett eller annet og bli husket for det også.

 

Nei jeg henger meg på hurra bølgen for juliklubben, her er det kjempe koselig å være.

 

Jeg tror ikke det er noe vits å rapportere dem, for blir en person sperret fra dib kan han/hun bare lage ny profil med et annet navn (om maskinen skulle bli blokkert, kan bare den personen bruke en annen maskin) Det beste er nok å overse slike innlegg, får de ikke oppmerksomhet gir de nok opp til slutt....håper jeg da!!!

 

Hurra for juliklubben, uten den hadde jeg nok gitt opp dib... så takk til dere alle som er med på å gjøre det stedet til et koselig sted å være!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...