Gå til innhold

Er det noen som har blitt gravide etter MA med et friskt svangerskap/ baby?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har opplevd MA , men jeg er gravid nå i 5 uker, er veldig redd at denne gangen skule skje det med meg i gjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er i noe grunn til at det skal skje igjen med deg :) Skjønner at du er bekymret, men vet at de aller aller fleste har et helt normalt svangerskap etter MA.

 

Hvis du går inn på ufrivillige aborter forumet her på BIM vil du se det. I tillegg er det et forum her inne som heter noe sånt som "mistet - gravid på ny".

 

Håper du klarer å slappe mer av etterhvert! Få deg en tidlig ul dersom du er stressa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Hadde en MA i uke 15 i 1997, og har fått 3 barn etter det!

 

Så det må du ikke bekymre deg for!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du er urolig. I mitt første svangerskap hadde jeg ingen problemer i det hele tatt( utenom vanlige sympt da), neste svangerskap endte med MA, og jeg er nå gravid i uke 10. Fram til nå har jeg hatt flere blødninger og har følt meg alt annet enn trygg på at dette svangerskapet skal gå bra. Heldigvis har jeg en forståelsesfull fastlege som har henvist meg til ultralyd, og det hjelper på å ha sett hjerteaktivitet. Spør etter UL når du har kommet så langt at hjertet har begynt å slå. Det er ingenting vi kan gjøre hverken du eller jeg for at vi skal være heldige denne gangen, annet enn faktisk å ta hensyn til oss selv. Men en dag er vi kommet over den magiske grensa for å vite at det kommer til å gå bra. Det er ikke lett å være positiv, men vi må prøve. Ønsker deg lykke til! Sannsynligheten for at det går bra er stor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...