Gå til innhold

Noen som har eggløsning rundt 6. februar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk mensen for to dager siden, og har vel el rundt den 6... Spennende å følge opp hverandre =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

'rekker opp hånda!'

Jeg har rundt 8.-9- tror jg.. er på 8pp nå... grrr...

Skrevet

Jeg ogsa!

Fikk mensen for to dager siden og antar at el kommer ca 6, muligens en dag eller to senere. Pabegynte akkurat 5.pp og er allered lei av a vente, telle dager og av a fokusere pa det hele tiden. Men jeg vet at jeg egentlig ikke har rett til a klage enda:)

Skrevet

Jess, æ e me! Fikk mensen igår, så ca 7. feb. E i min 3.pp og e drittlei.... va så sinnsykt sikker denne gangen.

Men: Full fart framover mot neste EL.

Det blir en mnd me mye sex ihvertfall!! De kan æ love dokker, hehe:-))

Skrevet

Ja, tror jeg har el rundt 4 eller 5 februar.

Men mannen min reiser vekk på tirsdag som kommer og blir borte til etter el så spenningen er muligens ikke så stor denne pp.... Men ett lite håp har vi jo i teorien :)

Skrevet

jeg har 3 eller 4 :)

Skrevet

Jeg har!!! Tror jeg... ;)

Hører dere til uke 7 eller 8?? Jeg er nok medlem av uke 8 gjengen denne gangen...

Skrevet

Hei, jeg er naa med her jeg! Fikk mensen i dag saa EL blir vel rundt den 8/2. Dette er bare min 2 pp men jeg kan forstaa at folk blir lei naar de er oppe i 10pp! Er litt lei allerede jef *syte og klage* ha ha

GOD HELG

Skrevet

aner ikke når jeg skal ha el. skal teste denne måneden, om vi ikke treffer så ser man i hvertfall når man skal ha mens. er litt kjipt å regne seg frem til feil dato for mens. gjorde det før jul, og da gikk jeg ti dager over...trodde jeg.. var sikker på at den satt den gangen, men nei.

uansett om den ikke sitter, kan det jo være kjekt å se om man er regelmessig eller ikke. hører noen sier at det er vanskligere å treffe hvis man ikke er regelmessig..

eneste problemet er at jeg ikke vet når jeg skal begynne å teste..

noen som vet?

Skrevet

Håper denne kan være til hjelp Fant :)

Her er en syklus-liste for når man skal starte EL testing:

21 dag teste dag 5

22 dag teste dag 6

23 dag teste dag 7

24 dag teste dag 8

25 dag teste dag 9

26 dag teste dag 10

27 dag teste dag 11

28 dag teste dag 12

29 dag teste dag 13

30 dag teste dag 14

31 dag teste dag 15

32 dag teste dag 16

33 dag teste dag 17

34 dag teste dag 18

35 dag teste dag 19

36 dag teste dag 20

37 dag teste dag 21

38 dag teste dag 22

39 dag teste dag 23

40 dag teste dag 24

Skrevet

skjønte ikke det jeg.. mulig jeg er litt kort, men hva står dagene først for, og hva står dagene til slutt for

Skrevet

Den lista skjønte ikke jeg noe av heller!! Kan noen hjelpe?? :-)

Skrevet

tipper første tallene står for lengden på din syklus dvs jeg som har 28 dagers syklus ..skal teste fra dag 12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...