Gå til innhold

reaksjon på15 mnd-vaksine

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om noen har erfaring med dette-og evt hvilke bivirkninger som er "vanlige"..

Tulla her tok MMR-vaksine sist torsdag-og har de siste 2 dagene vært litt snuete- og rødflammet i ansiktet

-og veldig sutrete.. Lite/ingen feber, -Spiser dårlig-ingenting (drikker godt)

Så nå lurer jeg bare på om noen har hatt samme symptomer i forbindelese med Denne vaksinen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Guten vår hadde litt feber (38 - 38,5 grader), og var enormt sutrete i ca 5 dagar (begynte 6 dagar etter vaksina).

Han hadde ikkje utslett, og han åt som normalt.

Han blei for øvrig forkjøla midt oppi dette, men eg trur ikkje dei to tingene hang saman, eg var og forkjøla nemlig. Utan feber.

Skrevet

takk for svar,

Håper det går fort over-da jeg er dagsventende i disse dager..

Skrevet

Gutten her tok også den vaksinen forrige torsdag, og han begynte med litt feber i går. Nå i kveld har den steget til 39,6. Han har svært dårlig matlyst. Han har tydelig ubehag i forbindelse med feberen og det er det ikke bestandig han har ellers. Ingen utslett her.

Skrevet

helsesøster sa at det er heltnormalt med reaksjon 7-10 dager etter vaksinen. Datteren vår fikk den for noen uker siden og 10 dager etter fikk hun 40 i feber og utslett i kinn og på hender. Var i dårlig almenntilstand i et snaut døgn. Feberen forsvant over natten,men utslettet er fortsatt litt på hendene nå 1 uke etter

Skrevet

min datter tok den for 1 uke siden og i dag fikk hun feber...38,5 og har vært i dårlig form i dag. Sutrete og vil helst sitte på fanget og kose. Spiser dårlig men drikker mme og vann. Er rødflammete i fjeset og rød rundt øynene. Ikke noe utslett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...