1 gull 07,1 gull 2010. Skrevet 25. januar 2007 #1 Skrevet 25. januar 2007 bare venter.har gått 6 uker siden utskrapning
ellemmelle og bitteliten Skrevet 25. januar 2007 #2 Skrevet 25. januar 2007 Meg meg tok det nesten 7 uker før noe skjedde den gangen dette skjedde med meg, så det kommer nok... men lurte veldig jeg og :-)
2 tette - med flette Skrevet 25. januar 2007 #3 Skrevet 25. januar 2007 Det er vanlig at det går en del uker, men den kommer nok veldig snart skal du se Går bare å venter på mensen jeg og.. Vil bare kaste meg rett ut i prøvingen igjen.. Snart må det jo klaffe for oss som mister og synes jeg!
Hormonella:0) Skrevet 25. januar 2007 #4 Skrevet 25. januar 2007 Hei! Jeg hadde MA 21.12 og fikk mensen i dag... Ble litt trist faktisk.. for vi hadde ingen planer om å vente en mens med å prøve på nytt....og trodde kanskje jeg var blitt gravid. Men sånn gikk det ikke denne gangen,...men får trøste meg med at mange sier at det er bra å ha en mens først. Men klarer liksom ikke få tiden til å gå fort nok til å bli gravid igjen..jeg vil SÅÅÅÅÅ gjerne bli det fort )!!
1 gull 07,1 gull 2010. Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. januar 2007 jeg hadde 15.12 å har ennå ikke fått mensen..hmm.mystisk.har tatt el tester men de har ikke vært positive.har du tatt slike??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå