Gå til innhold

Endelig nytt MAGEBILDE...Titte??(samme som skravle)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjelp for en mage. :) Den var kjempe fin. Men det er godt for meg å vite at du har to der inne :) For sammenlignet med deg er jeg nesten ikke gravid. Og jeg er 22+0 i dag. Men så er det bare ei tulle i min da.

Den magen skal du være stolt av, den var kjempe fin. =)

Skrevet

ååå...så hyggelig...tusen takk...jeg får nesten være stolt ja..hehe..gravid mager er jo flott i seg selv...=)har du bilder eller??

Skrevet

Hei! Ja nå har jeg lagt opp et bilde. Det er vel tatt for 5 dager siden tror jeg.

Går det bra med de to i magen din? Så spennende med to stykker på en gang. Selv er jeg vel litt glad for at det bare er en =) Skummelt med tvillinger. Men om det hadde vært to hadde jeg vært overlykkelig. =)

Skrevet

Her ser man at det er tvillinger ja;=) Kjempefin mage!

Kunne de se hvilke kjønn tvillingene har på ultralyden? Spennende;=)

Skrevet

FINE magen! Skikkelig kulemage, det e sånn dn skal være! Du er i fin form, er du ikke? Lurte jo på om du har tvillinger i familien eller noe, siden du er så ung og skal ha tvillinger som første... Arti!!! ;-)

Skrevet

Hei - saa fin mage du har !! morsomt aa se bilder av hvodan den har vokst. Maa vaere morsomt aa vaere gravid med tvillinger - kjenner du masse bevegelser - er de vaakne paa samme tid?

Saa fin hund du har!!! Ser veldig snill ut - blir nok babyenes beste venn snart skal du se.

Skrevet

Så utrolig flott mage du har - så spennende det må være å vente to på en gang! Vet du hvilke kjønn det er?

Skrevet

til dere som lurte på om jeg visste kjønn...ja,den ene, er en liten guttebass der...så jeg og samboer tror det er to gutter..vi får se=) har ul annhver uke..så ser det nok..=)

ja,det går veeeeldig bra med de to i magen,de er så fine og like i str..helt hærlig med to..=)

om jeg kjenner mye bevegelse..nja,ikke så veldig mye,men kjenner mye spark nedover mot toppen av skjeden..veldig ekkelt,og sparka blir jo bare kraftigere..så er litt rart..hehe..men jeg elsker vært lille spark..lurer alltid på hvem som er hvem når det er nodover der..=)

tusen takk..for at dere syns magen er fin...så koselig..=)

nå skal jeg titte på deres=) eller dere som har bilde da..hihi..=)

Skrevet

xena(eller no): ja,jeg er i fin form ja..jeg merker såklart endringer i formen..men har det supert fortsatt..=)

Skrevet

bebbis i magen.: så stor mage du har da...åsså så fiiiin=) supert...

dere andre hadde ikke bilde jo..=( jaja..=)

Skrevet

Hei Maria!! Så kjempefin magen din er! Stor og god : ) Tenkte jeg skulle ta nye bilder i helgen... Må få tatt noen skikkelige etterhvert. Håper det går fint med deg og de to små i magen! Klem

Skrevet

ja,du må ta bilder du å--=) er jo så morro..hehe...alt er bra med oss..håper alt er bra med dere å=)

kleeeeem..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...