Gå til innhold

Pokkers "fyllesyke"


Gjest

Anbefalte innlegg

er i dag 7+1 og har vært "fylle syk" en uke eller to.. er ikke kvalm og har ikke vondt i hodet, og heller ikke svimmel. Bare uggen,tung i hodet, og små svimmel..:S og konstant trøtt.. For en ufyselig tilværelse..:( flere som har opplevd dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det kan jeg fortelle deg at jeg har!!! Men jeg sliter også med en forferdelig kvalme, tror jeg snart blir GAAAAAAAAL!!!!!!! Ingenting hjelper, også er jeg 8+4 på vei, og det er lenge igjen til uke 12...it`s killing me..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg har det akkurat som deg:( Er gravid for andre gang og hadde det ikke sånt forrige gang. Da var jeg småkvalm men ikke så uggen som jeg er nå. Nå er det sofaen som gjelder nå jeg kommer fra jobb, og der blir jeg resten av kvelden. Klarer ikke tanken på å dra ut på besøk eller ut å shoppe. Har ikke hatt en eneste brekning , men er bare tung uggen og forferdelig trøtt. Har lagt meg i 8 tida på kvelden nå de siste 2 ukene. Er forresten 8 uker på vei. Ser fram til når dette letter for dette her er tungt. Går utover humøret også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off..skjønner så utrolig godt hva du snakker om.. sovet 10-12 timer gjennomsnitt hver natt i det siste.. Om ikke dette gir seg klikker jeg.. Blir bare sur og gretten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...