singer Skrevet 25. januar 2007 #1 Del Skrevet 25. januar 2007 hei, hei til alle som skulle huske meg igjenn:) har ikke vært innom her på evigheter!!!!! eline er nå snart 2 år og en skikkelig liten rampeknott. siden sist har vi flyttet fra stavanger til langt mer landlige omgivelser på mitt hjemsted. deilig og ha mye boltre plass:) nå må jeg inn og lese hvordan det går med de andre aprilbarna, tenker nok at noen er blitt storesøsken:) snakkes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monica *rosa og blå* Skrevet 25. januar 2007 #2 Del Skrevet 25. januar 2007 Hei!!! Kjempekoselig at du kom innom igjen... Håper du får tid til å være her litt oftere nå fremover da!! Er mange som har fått / snart får storesøsken her ja! Her i gården blir det nok en stund til før vi prøver på neste... Natalie er i 500!! Hun har vært syk hele uka så hun holder på å gå på veggene hjemme! hehe men ellers så er alt som normalt her! Hvordan går det med dere da? Hvor var det dere bodde før? Er vel noe som heter borte bra men hjemme best! hehe.. jeg er så mammadalt at jeg vil ikke flytte så langt unna byen her! hehe.. Er det planlagt noen flere hos dere da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 25. januar 2007 #3 Del Skrevet 25. januar 2007 Heisann!! Ja, jeg husker deg, og har tenkt litt på deg også! Har dere det bra? Ikke noen småsøsken hos dere snart? Flere som er gravide her og så er det vel 3-4 som har fått nr 2 allerede. Vi er goooodt i gang med prøvinga (snart ett år siden) og håper veldig vi blir foreldre i løpet av året eller vårparten neste år ) Og hvor har dere blitt av nå da, når dere har forlatt Rogalands hovedstad? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monica *rosa og blå* Skrevet 25. januar 2007 #4 Del Skrevet 25. januar 2007 *kremt* leste feil jeg.. trodde dere hadde flytte til litt utenfor stavanger jeg.. syns jeg huska du bodde i det området tidligere, men har gullfisk hukommelse jeg skjønner du.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 30. januar 2007 #5 Del Skrevet 30. januar 2007 Klart husker me deg igjen. Her i gården er det ikke flere småbarn. Eg koser meg med nyhetene fra dei andre her. Spennende er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
singer Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #6 Del Skrevet 7. februar 2007 skulle liksom være flink og svare jeg da... men har hatt to fæle uker...( har skrevet et innlegg om det) nå er vi nesten naboer pia:) hi,hi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå