Gå til innhold

meg tips på hvordan dere ble gravide!!:)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Slapp av, har brukt 11 år og på 2 prøverørsforsøk gikk det, enn så lenge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg drakk ingefærte fram til eggløsningsdagen + at jeg tok sølvipect (den vanlige) morran og kveld fram til eggløsningsdagen. Det funka her iallefall, etter 2 bom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, vi stressa endel i begynnelsen, og hadde sex på de "riktige" dagene... Jeg prøvde til og med å ha pute under rumpa for å hjelpe svømmerne, men ingenting skjedde. Helt til vi begynte å ta det med ro, og hadde sex for kosens skyld. Da satt den!!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gikk dobbel kur på pergo for første gang, hadde sex annen hver dag, og der satt den gitt!!!:)

 

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøp eggeløsningstester på billigteste.dk! Har blitt gravid på første forsøk to ganger jeg har brukt slike tester. Ha sex dagen testen blir positiv, og husk at teststreken skal være like sterk, helst sterkere enn kontrollstreken for at den skal være positiv:) Masse lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at hvis du ikke tenker på det, så skjer det. vet om flere par som prøvde i flere år å bli gravide uten resultat, noen skaffet seg hund eller "ga opp håpet", og da skjedde det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har lest at det kan hjelpe med hostesaft - slimløsende (om en har masse slim som "stenger" for at eggcellene skal nå frem.

 

Det er også en urte te som skal være bra (se under kjerringråd).

 

Selv spiste jeg godt med "godt fett" (omega-3, -6, og -9) og foret også sambo med dette. Skal visst være bra for fruktbarhet og sædkvaliteten. I tillegg til sunn mat, grønn te, lite alkohol og null røyk (har aldri røykt - dette er visst veldig dårlig for fruktbarhet)

 

Vi ble gravide på første forsøk.

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi planla baby...prøvde og prøde på el.dagen å dagene rundt.. men nei.. så bestemte vi oss for å vente med å prøve slik at vi kanskje fikk en baby på nyåret.. og slo oss til ro med det.

men plutseli den mnd så kom ikke mensen.. og vi var gravide!

De kommer når man ikke tenker over det.. så vi sitter her med en sept-spire istedet for på-nyåret-spire, og er selvfølgelig glade for det! men det er jo kos å ligge sånn å prøve også...:)

 

LYKKE TIL..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for vårt vedkommende, etter 10 mnd, viste det seg at det å ha sex så close opp til EL som mulig gjorde utslaget.

 

Og jeg brukte EL-tester for å fastslå EL....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...