Pippilottaviktulia Skrevet 25. januar 2007 #1 Skrevet 25. januar 2007 Har prøvd å bli gravid i eitt år no, og trudde vi endeleg hadde lukkast denne gongen, etter å ha kjent fleire endringar i kroppen siste veka. Har hatt litt varierande syklusar, men sist gong var den på 28 dagar. Er i dag på dag 34, har vore småkvalm dei siste 7-8 dagane, og har også merka endringar i brysta. Begynte faktisk å tru at prøveperiodane var over. Men i dag kom tanta... Snakk om nedtur! Er det nokon som har hatt slike "gravid-symptom" men utan å vere det?
Gjest Skrevet 25. januar 2007 #2 Skrevet 25. januar 2007 Falske symptomer er det nok mange av oss som har hatt, men husk at du faktisk KAN være gravid selv om du har fått tanta på besøk... Noen som blør når de skal ha mensen selv om du er gravid.... Har dere tenkt på og sette i gang prosessen for og få utredning siden dere har prøvd i ett år nå??
Pippilottaviktulia Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. januar 2007 Takk for svar. Ja, har såvidt starta prosessen. Har fått henvisning til gyn., men sjølvsagt litt ventetid der og. (Det er vel nettopp venting alt handlar om når ein er i ein slik situasjon....;-))
mamman til gogutten Skrevet 25. januar 2007 #4 Skrevet 25. januar 2007 Kjenner til problemet ja! Synes jeg får det nesten hver gang.. Men kan ofte variere hva "symptomer" jeg får. Akkurat nå er det en uke over el og jeg har fått mye luft i magen og stikkinger i magen. Har fått forkjølelse som noen mener er et symptom.. Men er ganske sikker på at det bare er kroppen som lurer meg igjen... dessverre. Lykke til med utredningen, da er dere jo et steg videre.
*Babylengsel* Skrevet 31. januar 2007 #5 Skrevet 31. januar 2007 Kjenner meg igjen i din historie.I fjor vinter fikk jeg allslags symptomer på at jeg var gravid,gikk bare noen få dager over IKM dagen.Jeg tok en test og den var svaaaakt positiv(såvidt man så noe) og mensen kom dagen etter:-( Men alle symptomene minnet meg om da jeg ble gravid noen år tilbake første gang.... Gyn sa at mange kvinner mister så tidlig uten å ha vært klar over det selv.Men vi som følger med alt av temper,bruker EL tester,g-tester...å er obs på det meste,vi kan oppdage at vi mister i et så tidlig tidspunkt. Det er svært vanlig at det går til "grunne" så tidlig sa gyn og mange tror bare de har hatt en litt forsinka mensen. Uansett er det en nedtur,når håpet blir brast.... Ønsker deg lykke til videre med prøvingen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå