Gå til innhold

Rareste stedet dere har skiftet bleie?


-carina-

Anbefalte innlegg

For min del tror jeg det må være første gangen jeg var på babykino. Karsten laget et stooor bæsjebleie. Han lå da i kinosetet mens jeg satt på gulvet... (PS. Jeg brukte underlag altså, så det gikk ikke utover setet)

 

Ellers har jeg vært endel steder hvor det ikke har vært stellerom. På mandag fant jeg ut at jeg faktisk klarer å skifte bæsjebleie mens jeg sitter på toalettet og han ligger i fanget mitt... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På Byggmakker i Drammen, skulle kjøpe ny ytterdør til huset da det spraket skikkelig i bleia! Fikk låne pulten til salgskonsulenten - som valgte å gå til lunsj! Bunnskift - ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emma var et par uker gammel og jeg hadde kjøpt ny leilighet og var på IKEA for å kjøpe møbler... Inne på lageret der bæsjet hun skikkelig og jeg hadde ingen anelse hvor stellerom var... Hun hylte... Endte med å skifte på henne der, men var litt stressa så mista den eneste smokken i golvet... Eneste måten å få roet henne på var å gi henne litt pupp... Jeg hadde problemer med tanke på amming og bleieskift i offentlighet, men der satt jeg og ammet på en Europall på lageret på IKEA etter å ha sikftet bleie.. Etter det har jeg liksom ikke vært så fisefin lenger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var vel egentlig ganske fornøyd for at hun forsvant;-) Blir litt svett av å skifte bæsj fra nakkehår til ankler uten annet enn våtservietter, når knøttet skal balanseres på en liten flekk som ikke skal bli møkkete...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi, hi...

Innimellom får du sagt ting så veldig bra!! Skjønner følelsen akkurat når jeg leser det du skriver! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...