Anonym bruker Skrevet 25. januar 2007 #1 Skrevet 25. januar 2007 Tassen er dårlig. Ble det bare noen timer etter vaksinen. Litt feber og veldig utilpass, smågråter hele tiden og vil sove en del, men våkner også omtrent med en gang. Når går dette over, og hvorfor sier hs at de kan bli syke fra 3-5 dager etter sprøyten når babyen min ble det bare noen timer etter?
tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 25. januar 2007 #2 Skrevet 25. januar 2007 Oda fikk vaksinen i 2-tiden på dagen, og sov fra da til i 6 tia... Når hun da våknet fikk hun litt pupp, og sovna igjen. Hun var veldig slapp og sov stort sett hele tiden fra da til utpå formiddagen dagen etterpå, + at hun hadde 39 i feber.
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 25. januar 2007 #3 Skrevet 25. januar 2007 Det kommer an på hvilken vaksine de får. Noen vaksiner kan man reagere på med en gang, andre tar et par dager. Den første femkomponentvaksinen + pneumokokk (3 mnd) kan man reagere på innen 24t. Snuppa vår ble litt grinete og sjuk et par kvelder fra den dagen hun fikk denne sprøyta men det gikk over. Ga en paracet disse to kveldene.
komplett familie Skrevet 25. januar 2007 #4 Skrevet 25. januar 2007 samme her. Da var paracet god å ha. Er jo ikke vits i at de skal lide unødig. Min var dårlig samme dag, men dagen etter var alt bra. Litt mer trøtt en vanlig, men ikke vondt
ida_m_1987 og Thea Louise Skrevet 25. januar 2007 #5 Skrevet 25. januar 2007 er han dårlig lenger enn ett par dager skyldes det ikke vaksinen..det fikk jeg vite av hs...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå