Gå til innhold

UL-time på kort varsel..oppgitt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er helt oppgitt.. Ved ultralyden i uke 20 ble jeg fortalt at jeg skulle få ny ultralydtime i uke 32. I går startet jeg på uke 32 og hadde enda ikke fått ny time. Jeg ringte sykehuset og de fortalte at de sendte brev i går om at jeg har fått time nå til mandag, og at det er helt umulig å bytte timen pga streik og helt fullt opp på ultralydtimer i neste uke!

Akkurat som det er så greit å bare hive seg rund for både meg og mannen min og ta i mot den timen - vi har prøvd så godt vi kan og må avlyse foredrag og jobbe overtid for å kunne rekke akkurat det tidspunktet..det var visst viktig at timen var i uke 32. Hvorfor i all verden klarer ikke sykehuset å planlegge i litt bedre tid? Å få beskjed 2 arbeidsdager i forveien er vel litt i snaueste laget..

Måtte bare få ut litt frustrasjon..

Sykehuset jeg snakker om er kvinneklinikken i Porsgrunn, sykehuset Telemark. Heia dere!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

-ikke alltid sykehusene har helt oversikten nei... Men sånn er det bare... Jeg skulle inn på sykehuset for en undersøkelse, fikk innkalding i posten på fredag, og åpnet brevet etter kontortid selvsagt, hadde jo vært på jobb. Timen var påfølgende mandag kl 9.00

-det som tok kaka var: "Om timen ikke skulle passe, tak kontakt på tlf mellom kl 10.00 og 12.00"

Hvordan skulle jeg ha fått sagt i fra om jeg absoutt ikke kunne komme?

Ja, ja...

Lykke til på ultralyd!

Hilsen fra

Skrevet

Tusen takk - vi gleder oss veldig til ultralyden og litt spente også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...