Gå til innhold

er det mulig at jeg slipper unna????


endelig-vår-tur:)

Anbefalte innlegg

jeg er i min 10 uke (9+2) nå, og har enda ikke hatt den voldsomme kvalmen, ingen brekninger ol. Hadde liksom trodd at viss jeg en gang skulle bli gravid, kom jeg til å bli skam-dårlig fra dag 1. (alltid uheldig) Har vert trett, men ingen større "plager". Er det mulig at jeg slipper?? vet ikke så mye, da dette er mitt første svangerskap. del gjerne erfaringer med meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er i mitt 2, svangerskap 5+3. Var ikke kvalm eller noe den første gang, er ikke kvalm denne gang heller. Nyt det! Det er nok av dem som spyr, stakkar... Begge deler er like normalt :)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå, så eg skulle ønske meg i dine sko... hehe!

Er gravid(5+3) med tredjemann.. og er godt i gang med kvalmen!! Ugh!

Men, var nå innstilt på det....

Og er sååå trøtt.. vil jo bare sove jo!! Men må ta meg kraftig sammen så ikke ungene går til naboene og sprer rykter om den late mammen deres!

Kjekkere den perioden når folk vet om det...

 

Lykke til videre!!

 

klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalmen kom plutselig i uke 10 her.... Var helt fin før det! Trodde jeg hadde sluppet unna........ Får håpe du slipper den!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff, da kommer den sikkert til meg også..... søren og', fikk liksom litt håp av de 2 andre som har svart meg;)

 

ja ja, lykke til videre alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på besøk fra 2 tri:

 

Ville bar si at jeg ikke har vært kvalm ett sekund og er nå 16 uker på vei! Av 8 venninner som har vært gravide, har kun 2 av dem vært ordentlige kvalme. Det går fint ann å ikke være noe kvalm uten at det er noe unormalt/dårlig tegn.

 

Du får nok et fortsatt kvalmefritt svangerskap tipper jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...