Anonym bruker Skrevet 25. januar 2007 #1 Skrevet 25. januar 2007 Ring i hårstrå over magen pendlet sist og jeg fikk gutt...denne gang går den rundt i ring....jente kanskje??
Nutti og Leonora + 2 huleboere Skrevet 25. januar 2007 #2 Skrevet 25. januar 2007 den gikk i ring hos meg og jeg venter visstnok ( ifølge ul da..) en jente:)
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2007 #3 Skrevet 25. januar 2007 Hos meg rørte ikke ringen seg, men to UL påstår at det bor en gutt der inne...
go`gutten +go`jenta Skrevet 25. januar 2007 #4 Skrevet 25. januar 2007 Ringen min pendlet sist, og jeg fikk en gutt. denne gangen går den i sirkel og på 2 ul har det vist seg ¨å være en jente.. så det stemmer med meg
Oi ..! Skrevet 25. januar 2007 #5 Skrevet 25. januar 2007 Hvis du viiirkelig vil undre deg blå på hvilket kjønn det blir, ta en titt på denne siden: http://www.babyverden.no/templates/Article____412.aspx Lykke til P.S. *Må* det være en ring i et *hårstrå* forresten? Var og klippet meg i dag... :o/
candymams Skrevet 25. januar 2007 #6 Skrevet 25. januar 2007 Den gikk i ring på meg og vi begynnte å kjøpe inn rosa plagg, overtroisk som jeg er hi hi. 'Men den gang ei, vi venter en gutt:-) så det var bare å bytte rosa plagg, gitt ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå