Gå til innhold

Han roter så veldig;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke hva jeg skal gjøre med den lille "utforskeren" min.

Han drar ut alt av skuffer og skap, ikke en gang søpleposen får være i fred. Så da står alt som han ikke kan røre (vaskemidler osv) på kjøkkenbenken inntil videre. Ser mildt sagt ut som om bomba har slått ned her.

Har ikke noe annet sted å gjøre av det heller for øyeblikket,

så jeg får nok kjøpe en hylle som kan skrues høyt opp på veggen.

Flere som har sånne små rotekopper? Jeg tenker som så at dette er en fase han skal igjennom, og når det ikke er noe spennende mer så slutter han igjen. Eller tar jeg fullstendig feil? Har ikke lyst til å si nei hele dagen heller, og avledning funker kun i kort tid. Tar imot tips og råd med takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tok litt av her også ja! Flyttet vaskemidlene i et høyt skap og kjøpte skaplås til de lavereliggende skapene. Han har en skuff på kjøkkenet med sleiver og dilldall han får kose seg med så mye han vil. Spess populært når mor lager middag.

Skrevet

Slik er det her også. De skal utforske alt.

I de nederste skuffene har jeg ting hun kan dra ut og styre litt med, f.eks. smekker, plastfat og plastkopper. Boss-skapet sier vi nei til, men skal straks feste på en barnesikring der. Kjemikalier står oppå kjøkkenbenken.

Allikvel blir det jo en del nei i løpet av en dag, men det må hun lære seg. Alt dette er en fase. Det skal gudene vite. Har ei på 4 år også, skal love deg at alt går i faser hele veien :)

Skrevet

Barnesikring tror jeg er tingen. Vi sier en del nei vi også. Har kjøpt inn barnesikring, men ikke kommet så langt som til montering.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...