Gjest Skrevet 25. januar 2007 #1 Skrevet 25. januar 2007 skal på kontroll på sykehuset imorgen for å vurdere igangsetting. skal gjøre hva jeg kan gor å få satt igang imorgen. er nå 8 dager over termin. men så har det seg da slik at vi har likegodt fått influensa jeg og poden på 3,5. hvordan tror dere sykehuset stiller seg til dette iforbindelse med igangsetting??
riho1 Skrevet 25. januar 2007 #3 Skrevet 25. januar 2007 Spørs jo hvor syk du er, åsså spørs det hvorfor du skal sette igang sikkert. Jeg har hatt en kraftig virusinfesjon i halsen samt bronkitt, og spurte jordmor hva som hadde skjedd hvis jeg hadde vært så sjuk på sykehuset, hun sa at alt hadde blitt som vanlig, men at jeg ikke hadde fått vært inne på felles arealene. Uff vet ikke om jeg hadde orket fødsel når jeg var på det verste. Nå er jeg nesten helt frisk, men har mest sannsynlig hostet slik at jeg har brekt eller brestet et ribbein. :-( Så nå MÅ jeg ligge bare på en side. Slitsomt, 36+1 på vei, så jeg kommer til å kreve at de setter modningsakupunktur på meg. Makter ikke gå slik i max 6 uker til.... da er jeg mer sliten før babyen kommer enn etter. Men nok om meg, klarer du å gjennomføre en fødsel med influensa i tillegg da? Kanskje de mener du skal vente noen dager til.... Men uansett så må du igangsettes snart allikevel. Lykke til! tungt å være sjuk samtidig som du har stor mage.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2007 #4 Skrevet 25. januar 2007 Hadde aldri bedt om å bli igangsatt, var overlykkelig da jeg ble igangsatt i november pga vannavgang, men det var så jævlig vondt at jeg aldri ville gjort det igjen. Neste gang håper jeg på å få føde når kroppen er klar (jeg var litt moden, men ikke mye). Fødsel endte med vakuum, masse revning og en livløs unge. Fødselen ble hard både for mor og barn. Den var også langvarig, 20timer med VONDE rier, 8 av timene uten framgang, dvs riene var inneffektive, når de endelig ble effektive og jeg pr definisjon var i fødsel, var jeg utslitt. Beklager svartmalinga, men jeg unner ingen å bli igangsatt, det er vondere enn når kroppen kommer i gang selv. Nå skjønner jeg det sånn at du er andregangsfødende, mulig det er lettere da, det vet ikke jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå