Gå til innhold

3D ultralyd i Vestfold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Hvor taes det 3D ultralyd hen i Vestfold? Har hørt det er noe på Nøtterøy? Hva heter det der?

Noen med erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nøtterøy Ultralydinstitutt og så har du i Larvik hos Dr. Lunde. Der koster det bare 600kr. Vi var der denne uka og var veldig fornøyd , fikk fine bilder på DVD...

På Nøtterøy har jeg bare hørt at det er så som så med pos/neg erfaringer. Noen er veldig fornøyde og andre jeg har snakket er veldig misfornøyde. men der koster det mellom 700-800kr...

Skrevet

Takk for svar. Er ennå noen uker til det er aktuelt for meg, men går jo an å bestille en time, slik at det er i boks. Har jo også lest her en gang at det er bra i Moss. At de er dyktige. Hva heter det der da? Noen som vet. Vil jo dra dit det er best :)

Skrevet

Hos Lunde ser de helst at du kommer mellom uke 20-26... For best resultat. Jeg fikk time uka etter at jeg bestilte.

Skrevet

Åja, så fort, da kan jeg drøye det litt :) Har han noen nettside, eller driver han for seg selv, uten tilknytning til et institutt..

Skrevet

Vet ikke om noen nettside, han er gynekolog og deler kontorer med en annen gyn + en JM.

Skrevet

Okei, men da finner jeg bare nr hans på Gule sider, så får jeg se om jeg like godt drar til han i stedet for Nøtterøy, om det er veldig blandede erfaringer derfra..

Skrevet

Hei! Jeg er utrolig fornøyd med Nøtterøy ultralydinnstitutt. koster 750,- da får du med mange bilder og alt på dvd. Veldig koselig ektepar som jobber der sammen. Så hvis du vil ha dame f.eks. så kan du spørre om det. Jeg har vært hos mannen 2 ganger og han er utrolig grei person som virkelig tar seg tid :o)

Skrevet

jeg har også vært på Nøtterøy. Jeg synes de var kjempeflink der. Han tok seg god tid og foklarte det han såg. Jeg som var litt bekymret for alt mulig rart, ble veldig beroliget. Synes han var mye flinkere enn de på sykehuset...

Skrevet

Takker for svar alle sammen :) Hjelper litt. Da får jeg vente å se litt, når den tiden kommer, hvor vi drar hen. Det greieste hadde vært Nøtterøy da :)

Er ennå noen uker igjen :)

Igjen, takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...