Gå til innhold

Til dere som har født.........

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg var også plaget med hovne føtter i svangerskapet og de sa på barsel at det kom til å bli verre før det ble bedre. Og det ble veldig ille etter et par dager. Men var hjemme etter en uke og da fikk jeg på meg skoa så da var det betydelig bedre. Så trøst deg med at om et par dager så er vannet borte :) Vannet i fingrene tok litt lenger tid, føler jeg ikke er helt bra i fingrene enda og det er 4 uker siden jeg fødde i dag...

Jeg ble verre før jeg ble bedre, og de på barsel sa det var helt vanlig. Etter 5-6 dager ble jeg betydelig bedre, og nå: tre uker etter, er jeg nesten helt vann-fri :) NESTEN... hehe... gifteringen må nok vente et par uker til, tror jeg.

Det er ikke sikkert det skyldes kun vann. Min jm fortalte meg at det ikke er bare bekkenløsning vi får... grunnet hormonelle endringer så løsner liksom hele kroppen... alle leddene sklir litt fra hverandre på en måte. Dermed kan mange merke at det tar noen måneder før drømmeskoene går på...

Annonse

Her er det fjellskoene som blir brukt nå.. eneste som går på, fordi de er litt store normalt sett....

Gleder meg til å kunne ta på joggeskoene igjen også jeg... Godt det er snø nå, sånn at ikke fjellskoene blir for varme iallfall hehe

hihi litt samme her, men her er det marsjsko (militersko) som er det eneste som går på... håper fortvilt å få tynt på meg vinter-støvlettene mine imorra, skal på et fint åpningsshow og vil så gjerne være litttttegrann fancy....

Ja, jeg har sagt til sambo at det eneste som mangler for at jeg skal ha skikkelige hobbit-føtter, er alt håret som hobbitene har på føttene sine.. ellers er de like klumpete, gitt.

Jeg vil ha tilbake føttene mine! hehe...

Håper bare jeg passer vanlige sko før dåpen iallfall....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...