Gå til innhold

Mer utflod!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det andre som er ekstremt plaget med utflod? Har glemt å ta med meg truseinlegg på jobb idag, det er helt krise, kunne like så godt tisset på meg! Vet at det ikke er urin jeg lekker, det kan jeg se, men begynner å lure om det er normalt å ha så mye? Våkner om natten av og til av at jeg er helt våt på innsiden av lårene. Ekkelt! :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt mye utflod hele svangerskapet. Føler meg så ufresh...

Skrevet

Ja, jeg og! Kjempeirriterende!! Blir jo nesten som å ha mensen hver dag!

HI

Skrevet

Jeg også.... Helt jævlig...

Skrevet

Holder på å bli gal jeg også!Bytter undertøy flere ganger om dagen.Lurte nesten på om jeg lakk fostervann,men jordmor sa det var økt utflod.kan vel uansett ikke være fostervann når jeg har gått slik i flere uker..Er spesiet hvis jeg løfter noe eller setter meg ned/står opp...Er det nesten blankt hos dere også?

Skrevet

Hos meg er det ikke heltblanktmen mye. Føler det ermest på morningen. men jeg må bytte truse inlegg mange gangerdaglig.

Skrevet

Ja, nesten, men av og til er det litt tykkere og litt gulaktig, kanskje. Æsj... Men ser blankt ut når det kommer mye, så jeg også lurte på om jeg lakk fostervann, men da hadde det vel ikke vært mer igjen inni der, som du sier! Virker som det er en lett blanding av blankt, tynt og det gulaktige som er litt tykkere. Beklager detaljene, men det er nå sånn det ser ut...

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...