Gjest Skrevet 25. januar 2007 #1 Del Skrevet 25. januar 2007 I magel av ei hjemmeside som er oppe og går og som jeg kan skryte av jenta mi på, legger jeg de ut på profilen min... Vil ha ei hjemmeside! Og tiltakslyst til å lage ei da... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mummiboy 21.07.06 Skrevet 25. januar 2007 #2 Del Skrevet 25. januar 2007 He, he Hvordan legger du bilder på profilen egentlig? Har lyst til det også, men skjønner ikke hvordan det gjøres. Når jeg kommer inn på profilen min så står det at jeg må laste ned bilder i albumen el noe sånt, hvordan gjør jeg det da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 25. januar 2007 #3 Del Skrevet 25. januar 2007 Gå inn på Din Egen Side. Gå inn på Bilder Klikk på knappen: Last opp bilde (ikke privat bilde, da er det bare du som får se, ikke vi andre) Velg Bla gjennom, finn bildet du vil laste opp, legg evt til bildetekst... Klikk lagre Gå inn på profil Gå inn på rediger profil Da får du opp bildene du har lastet inn nederst på siden. Du kan da velge hvilket av de du vil skal vises når vi trykker på profilen din! Lykke til! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammasgojente Skrevet 25. januar 2007 #4 Del Skrevet 25. januar 2007 Kjempesøt Likte spesielt det hvor hun har tommelen i munnen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 25. januar 2007 #5 Del Skrevet 25. januar 2007 Så søt:) Tommelbilde var det beste ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 25. januar 2007 #6 Del Skrevet 25. januar 2007 Kjempesøt!! Jeg likte aller best det herlige smilet hun hadde i lekegrinda, jeg da!! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå