smula71 Skrevet 25. januar 2007 #1 Del Skrevet 25. januar 2007 .. ikke lyst til å gjøre husarbeid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 25. januar 2007 #2 Del Skrevet 25. januar 2007 Jepp! Lillemor her våknet akkurat, og har en liten tur på fanget foran pc-en. Er spesielt opptatt av papirene for barnehagesøknaden, hun nå;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 25. januar 2007 #3 Del Skrevet 25. januar 2007 Du er ikke alene om det gitt! Tiltakslyst kom til meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mummiboy 21.07.06 Skrevet 25. januar 2007 #4 Del Skrevet 25. januar 2007 samme her, har akkurat satt på ei vaskemaskin ( så vidt jeg klarte det ) støvsugeren og bøtta står klar, men jeg finner opp nye unnskyldninger hele tiden og nå sitter jeg her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 25. januar 2007 #5 Del Skrevet 25. januar 2007 Karsten sover vanligvis så korte lurer. Så mens han sover passer jeg på å slappe av (foran DIB!)... Husarbeidet tar jeg når mannen kommer hjem. Da passer som regel han Karsten mens jeg gjør husarbeid... ) (Ikke det at jeg har noe mer lyst til å gjøre husarbeid da heller, altså!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå