Gå til innhold

Er det fortsatt noen som venter?

Anbefalte innlegg

Nå er det ikke mange dagene igjen av januar, så regner med at mange har ruget ferdig nå. Men det må da være noen som venter sånn som jeg? Terminen min er i morgen, men kommer han ikke i dag, kan han like gjerne vente til over helgen:P Ingen ting som tyder på at det skjer noe i dag.. Skvatt litt da jeg gikk på vekten i dag. Veier nå 85 kg - 60 er normalvekt.. Farlig å gå hjemme for lenge...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7939763-er-det-fortsatt-noen-som-venter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei :-) Du er nok ikke alene... Hadde termin i går jeg da.. Er offisielt på overtid! Huff... Hadde vel egentli sett for meg at jeg skulle ha gutten min i armene nå, men nei... Han har det aaltfor godt der inne!

Forrige fredag hadde jeg 1,5 cm åpning, så jeg trodde ivertfall ikke at jeg skulle gå en uke til da! Det trodde ikke jordmor heller... Men her sitter jeg enda... Venter å venter...

Kunne tenkt meg å bli ferdig nå ja.. Å vekta! Huff.. Den bare stiger her også! he he... Kan jeg spørre hva dine sf-mål er?? Jeg har sprengt skjemaet, hehe... Er litt bekymra :/

Annonse

Ja, godt å se at det er flere som venter. Det er jo en slags trøst:) Til Klompin: målte SF i uke 39 da var det 35 cm - altså ikke utenfor kurven.. Jeg tviholder troen på at han kanskje er lang, men med et lite hode;) Nå ser jeg frem til helg. Hyggelig å ha familien i huset.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...