Gå til innhold

Noen flere som har vært på UL i dag, da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på UL i dag. Moro å se at det er liv der inne, enda jeg ikke kjenner stort ennå. Babyen sprelte med både armer og bein, vinket til oss og drakk masse fostervann. Jordmora trodde kanskje jeg må "dumpe" en uke i sv.skapet da hun tror at jeg er en uke kortere enn hva jeg og legen har beregnet. Jeg tror ikke det stemmer, for jeg vet godt når jeg hadde siste mens og nå EL var pga EL-testing. Men pga at jordmor ikke kunne sette noen korrekt termindato nå får jeg komme tilbake for ny UL om 2 uker. Kunne heller ikke se kjønn ordentlig nå, men jordmora kunne svakt ane at det er ei lita jente der inne. Moro, siden vi har en gutt fra før. Men ellers var alt som det skulle og alt så fint ut. Heldigvis!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har! Veldig moro å se lillemann der inne.

Skrevet

Jeg har!!

Har funnet ut at det bor en liten gutt der inne;o)

Skrevet

Jeg har! :) Høres ut som om vi hadde en lik opplevelse :) Masse liv her og, fikk nesten ikke foretatt noen målinger for h*n sprelte og turnet så mye! Vinket til oss og, flere ganger :) Fikk beregnet termin jeg da, greit å vite liksom...Hun kunne ane hvilket kjønn d var, men ville ikke si noe til oss...men begge fikk følelsen av at d er en liten gutt inni der...Skal på ny ul i begynnelsen av mars, så da får vi gjerne vite :) Alt var heldigvis fint her og...Godt å vite sant? :)

Skrevet

Jepp, frisk liten gutt =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...