Gå til innhold

har dere venninner som totalt mangler forståelse?

Anbefalte innlegg

har lyst å bryte vennskapet...er dritt lei av å hørede frekke, respektløse kommentarene hennes.. Nå på sn skrev hun "grow up - mange har reagert på oppførselen din og jeg blir irritert."

uten å si noe mer..jeg sa vi får snakke om det på noe annet enn msn..

regner da med at hun mener at vi ikke tok imot besøk den første 1,5 uken-- Jeg har ikke energi til å dille med henne.. Da jeg var gravid og sa at jeg ikke hadde lyst å høre fødselshistorier svarte hun: "Herregud, det MÅ du tåle!" Hun ble også fornærmet da vi ikke ville komme på stor fest på nyttårsaften men valgte å feire med foreldrene mine.. Og da jeg var gravid med bekkenløsning kom hun for å hjelpe meg, men da jeg sa hva hun kunne gjøre for meg (vaske noe greier før en fest) svarte hun: "nei det gidder jeg ikke"..

dette er noe av mange tingjeg bare synes ikke hun er n ålreit person lenger rett og slett..selv om jeg hele tiden håper det skal være forbigående

Fortsetter under...

Det der hørtes kjipt ut! Synes du har all rett til å bli irritert på henne!!! Det er noen som mener alt er lettvint, noe som bare vitner om at de ikke har opplevd selv og har forståelse for andres situasjon. Du får bare la være å ha kontakt med henne en stund og se hvordan du føler det med det, og evt. om hun bryr seg såpass mye at hun kontakter deg når hun oppdager at du er "borte".

vi skal snakke sammen tirsdag...kjenner at jeg egentlig ikke gidder...harvært dårlig vennskap i over et år..hva er vitsen på å tviholde på det da...morsomste er at hun er toastmasteren min hahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

ble bestemt for 1,5år siden..

Man kommer til et punkt der man ikke orker venner som ikke er gode for en. Er det egentlig en venn når de oppfører seg slik. Jeg hadde brutt vennskapet og brukt energien på gode venner. En ny toastmaster klarer du sikkert å skaffe....

har definitivt ikke barn.........men ønsker seg det sterkt

vi går ganske langt tilbake..og har mange felles venner....men ja, kommer nok til å si at jeg ikke synes det passer at hun er skålemester etter at vi har snakket tirsdag...og så kommer det vel ann på hennes reaksjon om vi i det hele tatt er venner etter det...skal prøve si det på en veldig snill måte for å skape minst fiendtlighet, men såret blir man vel uansett...tror ikke hun har nok innsigt til å skjønne det.... utrolig kjip situasjon..er hun skålemester kommer hun vel til å gulpe opp enellerannen upassende kommentar foran alle gjestene slik som hun holder på..

Annonse

Når man har fått barn har man mindre tid til venner, det sier seg i grunnen selv. Man kan ikke ut på byen, på cafè o.l hele tiden lengre. Har også opplevd at mine venner har vist liten forståelse for dette. Da spesielt de uten barn. Var 18 da jeg fikk datteren min, og da jeg synes det var koseligere å være hjemme med henne enn å dra på fester og slikt var det mange venner som "datt av lasset" Men de virkelige GODE vennene har jeg fortsatt!

Høres ikke ut som dette er en god venninne tette. Håper du får snakka ordentlig med henne..

Stakkars henne, kan jo ikke annet enn synes synd på en som ikke klarer å skjule sin misunnelse bedre..

Hun er jo kjempesjalu fordi du har fått verdens deiligste lille jente, noe hun også ønsker seg.

Det er ingen god venninne som ikke iallefall prøver å glede seg med deg i det fantastiske som skjer dere, ville gitt henne en sjanse til å forklare - og eventuelt brutt vennskapet.

Man utvikler seg jo hele livet og så vokser man fra venninner og venner, slik hadde jeg det også for noen år siden, byttet ut nesten hele venninneflokken da jeg fant at vi ikke hadde noen fellesnevnere lenger, vi hang bare sammen av gammel vane.

Nå har jeg en ny venninnegjeng, som passer til mitt liv slik det er nå, og med de interresser jeg har fått siden barneskolestadiet.

Var ikke akkurat forundret over at det var henne nei!

jeg kan godt være toastmasteren din jeg tettemor *trøster*

Synes hun er en utrolig kjip venninne, og hun har tydelig null forståelse. det er utrolig kjipt når man mister gode venner, men man må tilslutt innse at det rett og slett ikke er alltid man fungerer sammen.

og er enig med bratsj, hun er nok bare misunnelig på det nye livet ditt og den skjøøøøøøøøøøønne lille tuppa di(hvem er ikke det?)

stor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...