Gå til innhold

Sterilisering ved keisersnitt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei vivianna

Lurte på ein ting: Har fått beskjed om at dette sannsynligvis blir min siste graviditet, då dette er mitt 3 ks, og vart anbefalt å sterilisere meg under ks, men skulle ikkje gjøre det visst eg var i tvil, Ka angrer du på? Var du i tvil før du steriliserte deg, har enno noen mnd igjen å tenke gjennom kva eg vil,men det er greit å få med seg synspunkt:)

mvh

Heisann...

Jeg er også i disse baner når det gjelder sterilisering, jeg er gravid med mitt 3. barn og har et delvis hastesnitt fra før, skal derfor søke om å få et planlagt KS denne gangen. Jeg sitter å tenker veldig på det der om jeg skal sterilisere meg eller ikke, men det meste av mine evalueringer havner på ja, jeg skal... Jeg får jo da tilsammen 3 barn og skal vel være fornøyd med det, vil ikke ha flere...Så jeg lurer også litt på, hva er det du angrer på???

MVH

• 2 uker senere...

Annonse

Hei

Jeg tenkte på sterilisering når jeg skulle få mitt ks i oktober.Snakket med legen om det men han ville helst ikke gjøre det, han anbefalte meg sterkt å ikke sterilisere meg samtidig med en fødsel.Han sa at mye kunne skje ved en fødsel og psykisk så var det best å ikke bli fratatt mulighetene til å få flere barn akkurat da. Jeg kan si nå at jeg er helt enig med legen i den avgjørelsen fordi jeg har tanker om det lille gullet mitt nå at kansje han skulle hatt søsken...rart det kunne jeg aldri tenke meg under svangerskapet.Det blir nok ikke noen flere søsken på denne lille karen,men jeg er glad for at jeg i det minste kan tenke sånn enda....at muligheten er der fortsatt liksom om du skjønner...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...