shanty73 Skrevet 25. januar 2007 #1 Skrevet 25. januar 2007 Lillegutt har hatt litt feber og ikke hatt noe særlig matlyst i det siste.. og jeg måtte være borte i helgen som var.. Dette ser ut til ha gjort at han nå ikke vil ha mer... Jeg pumper det jeg har å gir på flaske da men må si dette er vanskelig å holde vedlike.. Uff dette er dumt!!
Expat Skrevet 25. januar 2007 #2 Skrevet 25. januar 2007 Hvor gammel er han, har han tett nese, vondt i halsen nå?
shanty73 Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. januar 2007 Hei... Takk for svar.. nei gutten er så og si frisk igjen... han er 5,5 mnd og har fullammet til for ca tre uker siden.. da fikk han litt grøt på kvelden for å se om dette hjalp til med soving.. Det kan virke som gutten har spist "sine" målitider i hovedsak på natten og når vi gav litt pumpemelk på flaske eller mme for å avlaste meg litt.. ble puppen ikke så gjev lenger... Dette gikk ganske greit for jeg pumpet og gav, men nå er det ikke nok heller.. Fikk mens tilbake også og mener å huske fra sist at det ble noen endringer da også..
Expat Skrevet 26. januar 2007 #4 Skrevet 26. januar 2007 Ja, det kan godt være mensen. Forsøk å pumpe når han teoretisk burde die, slik at produksjonen ikke lider. Den kommer igjen når mensen er over!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå