Har fire go`inger Skrevet 25. januar 2007 #1 Skrevet 25. januar 2007 Jeg var på ny ultralyd i forbindelse med et fall nå i uke 36. Babyen har det bra, men så sa legen at det kunne se ut som om babyen hadde navlesnora rundt halsen - han var ikke sikker. Er det noen som har erfaring med å ha visst det på forhånd? - Og hvordan forholder man seg, burde man insistere på keisersnitt? Kan den vikle seg fri igjen før fødselen? Ved forrige fødsel hadde datteren min navlesnora to ganger rundt halsen og lav fosterlyd under deler av fødselen, og det var en stund tale om hastekeisersnitt.....ble litt redd av dette den gangen....og begynner å bekymre meg i forhold til den nye babyen.
Har fire go`inger Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #2 Skrevet 25. januar 2007 Dytter..... Ingen som kan dele sin erfaring?? Litt bekymret....
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2007 #3 Skrevet 25. januar 2007 Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg med besvarelse, men, håper noen kan svare for jeg lurer på dette jeg også. Min forrige hadde den en gang rundt halsen ved fødsel, og hadde svak fosterlyd, så de sto over meg å diskuterte hva de skulle gjøre... var skikkelig guffent.
Har fire go`inger Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. januar 2007 Hei anonym. Jeg la det samme spørsmålet inn på skravlesiden og der har en del svart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå