Purris Skrevet 25. januar 2007 #1 Skrevet 25. januar 2007 Hvordan blander man denne? Må jeg ha mm/mme eller kan en ha vann? Litt ny i dette ja...
*toppris* Skrevet 25. januar 2007 #2 Skrevet 25. januar 2007 står på fremme.. varierer fra hvilken det er.. vet om to ed mm og en med vann.. står frampå pakningen:)
Purris Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. januar 2007 Ok, takker Synes det på en måte er "lettere" med vann...
*toppris* Skrevet 25. januar 2007 #4 Skrevet 25. januar 2007 sant det... når eg kjøpte tok eg den med vann:)
tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 25. januar 2007 #6 Skrevet 25. januar 2007 Vi begynte først med havregrøten med hvete og ris fra nestle... den skal blandes med vann, men så sa noen at den inneholder gluten - så jeg ble anbefalt og begynne med maisgrøten og vente med introduksjonen av gluten. Den blandes med mme eller mm, og personlig synes jeg at den er MYE bedre enn havregrøten! ) (og det synes tydeligvis Oda også, hun spiste 3 teskjeer igår... og det var første gang hun fikk den)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå