Gå til innhold

BRATSJ...! se her...:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

den avent pumpen du har...

manuell håndpumpe/elektrisk?

Pris?

Lett å bruke/melken kommer greit?

Hvordan syns du den sitter på brystet?

Hvor får man kjøpt den?

Hvor mye koster de beholderne du skrur på pumpen?

Takker for svar..:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tar meg friheten og svarer litt her jeg.... :-)

Jeg har elektrisk. Den kan brukes både manuelt og elektrisk. Det er også med batteri slik at du ikke er avhengig av å ha en kontakt i nærheten selv om du ikke vil håndpumpe,

Prisen er ca 1.000,- på apotektet.

Veldig lett å bruke. Melken hos meg kommer ganske fort. Selvfølgelig ikke så fort som på de pumpene de har på sykehuset.

Sitter fint på puppen, Jeg har store tunge pupper så jeg må uansett holde endel.

Husker ikke hva de beholderne koster men de er kjempe fine og de kan også brukes til å drikke av som en vanlig flaske.

Jepp, da skal jeg ikke blande meg inn mer! :-)

Skrevet

det går bra:) takker:)

Skrevet

Takk Lucia :-)

Jeg har både den manuelle pumpen, koster i overkant av 500,- på apoteket og den elektriske til 1099,- (anbefaler å kjøpe på apoteket uansett om du skal ha manuelle eller elektrisk, de koster MYE mer på Babybutikkene!)

Den manuelle hadde jeg fra sist barn, kjøpte den elektriske nå med tanke på hvor mye jeg måtte pumpe dengang, heldigvis går ammingen mye bedre denne gangen og det holder sålenge med den manuelle - så den elektriske skal jeg nok selge igjen.

(Si ifra hvis du er interressert, har ikke engang tatt den ut av pakningen og den er genial i.o.m at den kan brukes både manuelt og elektrisk)

De smarte koppene til å fryse melk i (kan også brukes til å mate fra, bare montere smokkene rett på beholderen, så slippe du vaske enda en enhet når du skal mate, og kan brukes til barnemat senere) har de også på apoteket, iallefall Vitus-apotekene (tror Apotek1 bare selger Chicco-merket, så de har vel sine leverandører) men de husker jeg ikke prisen på - kan ha vært 90,- for 10stk med 10 lokk og 2 koblinger..

Men de kan jo som sagt også brukes om igjen.

Jeg frøs melken i poser sist, og de lakk når de tinte opp...ikke så praktisk.

Dessuten vrient å få dem til å stå oppreist i fryseren, så de lakk før de frøs også..

Lykke til !

Skrevet

Ah...ammetåke, glemte jo å svare på halvparten av det du spurte om ;-)

Ja, den sitter veldig tett og godt om puppen, sikkert pga silikonfôringen som sitter mykt rundt brystet.

Har aldri blitt sår eller fått vondt av pumpen, og pumpet som sagt MYE sist (flere ganger daglig i 9 mndr)

Synes melken kommer greit, pleier å håndelke ut et par dråper før jeg setter den på.

Den er dessuten lett å montere (få deler) og holde ren :-)

Skrevet

er den manuelle grei å ha med seg osv? vil pumpe litt når gullet har lagt seg for å fryse ned....

Skrevet

fryse ned melken altså, ikke guttungen;) hehe

Skrevet

Ja, anbefales vel ikke å fryse ned barna ;-)

Ja, den manuelle er veldig liten og kjekk, har du medium stor veske er det fint plass til den der.

Den "knirker" litt når du pumper, men skal du bare bruke en gang imellom og ikke daglig, vil det sikkert holde med manuell.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...