Gå til innhold

Større mage allerede?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har fått litt mage allerede. Syns det er litt dumt, for det tvinger meg til å fortelle litt før jeg hadde lyst egentlig. For ikke å snakke om at mammaklær ikke er det kuleste jeg har av klær akkurat ;) Men enn så lenge er jeg 5+1 og kommer fint inn i mine vanlige bukser selv om magen titter litt ut over kanten. Skjørt som skal sitte i livet får jeg nok problemer med veldig raskt. Uflaks for meg at det er det jeg pleier å gå i da!

Æ har fått mage, er 7+4, men det e nok ikke gravid-mage, e nok bare oppblåst til de grader. Jeg passer fremdeles i de vanlige buksene, men må gå i videre overdeler - for det e en del som tyter over buksekanten...

Med min første fikk æ ikke mage før æ va 6 1/2 måned på vei, er litt spent på kossn det blir denne gangen..

Annonse

Sist jeg var gravid måtte vi fortelle om graviditeten mye tidligere enn tenkt, pga att magen vokste kjempe tidlig-

7 uker på vei var jeg da vi fortalte det, og da var det flere som sa att de hadde sett det, men ikke turde å spørre.

Nå er jeg 6 uker, og de trangeste dongri buksene får jeg ikke igjen.

Hei!

Samme problem her også. Begynner på min 8. uke i morra, og noen av buksene mine kan jeg ikke lenger bruke. Har gått ned i vekt siden jeg ble gravid, men magen har vokst... Klarer ikke å ha noe som strammer over magen, det er vondt!

Litt vanskelig dette, hadde egentlig ikke tenkt å fortelle noe ennå, men det spørs om det blir ganske snart likevel.

Tror magen kommer tidligere nå med nr 3 enn den gjorde med de to andre...

Ha en flott søndag jenter =)

Klem!!

hehe! magen min er iallefall blitt større allerede, er i 9ende uke! flere som har skjønt det uten at jeg har fortalt det.. sist jeg var gravid var det likedan, da jeg var ca like langt som nå fikk jeg nesten ikke på meg vanlige klær.. luft eller ikke.. magen har blitt større og jeg ser gravid ut :)

Annonse

hehe, jo magen vokser.. er 8+1 og det syns på nederste del av magen at det er noe annet enn luft.. Jeg har knabbet buksene til samboeren da han har 2-3tommer større enn meg..men de begynner og bli trange de og..:-)

Godt å se at magen vokser, gir litt god følelse av at jeg faktisk er gravid.. og brystene er forstørret;-) men ømme:-(

Da jeg gikk med 1.mann vistes det nesten ikke før 6-7mnd... Annerldes med nr 2 sies d..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...