på tide å prøve? Skrevet 25. januar 2007 #1 Skrevet 25. januar 2007 i dag har jeg begynt å trene igjen! fytikatta så mye jeg har mistet, både av kondisjon og muskler. (ikke så rart siden jeg lå i 3 mnt) var på en times xycling og pulskloka gikk helt amok. det dissa og dassa både her og der! men det kan bare gå en vei nå heldigvis
Hermelina Skrevet 25. januar 2007 #3 Skrevet 25. januar 2007 Sikkert deilig når trimmen er overstått!! : ) Og så blir det vel bedre etterhvert får vi håpe!
Bratsj Skrevet 25. januar 2007 #4 Skrevet 25. januar 2007 Så kjempflink du har vært !!!!!!!! *misunnelig på viljestyrken din* **gomle på mere sjokolade som trøst**
på tide å prøve? Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. januar 2007 jeg koser meg med å trene så det koster meg ikke noe viljestyrke....sliter derimot veldig med å holde meg unna sjokolade *spiser is nå selv om det er dritkaldt*
Moniken, mamma til 3 Skrevet 25. januar 2007 #6 Skrevet 25. januar 2007 Jeg skal på veiledningstime på Elixia i morgen. Så nå skal det trenes! Men jeg kan ikke si at jeg gleder meg til å komme til en superfit dame og avsløre min elendige form. Men men, det er jo derfor man trener, er det ikke?
på tide å prøve? Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 25. januar 2007 æh....det skal du ikke tenke på. desuten er de ikke sylfider alle som jobber der heller!
Moniken, mamma til 3 Skrevet 25. januar 2007 #8 Skrevet 25. januar 2007 Nei, det skal vel gå fint Må si jeg gleder meg masse til å komme igang. Leeeeenge siden jeg trente på treningsstudio nå, men da elsket jeg det. Ble helt hekta og trente nesten hver dag. Tror ikke det blir fullt så mye denne gangen, men jeg er kjempefornøyd om jeg får til tre dager i uken.
på tide å prøve? Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #9 Skrevet 25. januar 2007 jeg pleide også trene nesten hver dag, men det blir det ikke tid til nå. har begynt å ri litt igjen også.
Moniken, mamma til 3 Skrevet 25. januar 2007 #10 Skrevet 25. januar 2007 heldiggrisen!! Jeg må finne meg noe å ri på snart jeg og. Går tur forbi hester hver eneste dag, og savner det så sinnsykt. Tror lille Ask må få en liten ponny snart He he. Tidlig krøkes, vet du.
på tide å prøve? Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #11 Skrevet 25. januar 2007 hvis du bare vil ri på tur kan jeg høre på stallen vår om noen trenger hjelp en dag i uken eller noe. men det er bare islendinger da. kanskje ikke så morro for deg som er storhestrytter.
Moniken, mamma til 3 Skrevet 25. januar 2007 #12 Skrevet 25. januar 2007 Det hadde vært veldig morsomt! Jeg rir gjerne islandshest, jeg. Er ikke kravstor, trenger bare å kose litt med en mule og tusle litt på tur Må bare vente til jeg har fått igang pumpingen sånn at jeg kan gå fra noen timer. Jeg skal gi beskjed når jeg er klar. Tusen takk
marguritten Skrevet 25. januar 2007 #13 Skrevet 25. januar 2007 det beste er at det tar kun 2 uker med trening før man er i topp form. det er jo en god nyhet for oss som har ligget på sofan en stund
på tide å prøve? Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #14 Skrevet 26. januar 2007 to uker??? det kommer nok an på kvordan man definerer "topp form" jeg regner med at det vil ta meg ca. 1 år å komme tilbake til den formen jeg var i da jeg ble gravid. da mener jeg å oppnå samme oksygenopptak og bygge opp samme muskelmasse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå