Gå til innhold

Hemorrider. (F..... J..... Dritt!!!!!)


ikkeakkurattattpåklattfødeklar

Anbefalte innlegg

Er det noen som har hemorrider og som har operert de bort??

 

Jeg har så sinsykt vondt at i natt sov jeg ikke akkurat mye nei.

Blitt henvist for å fjerne de men, det tar vel litt tid før jeg får gjort det.

 

Noen som har noen tips, Har ikke så veldig lyst til å ta Paracet, men må jeg så må jeg.....

 

Håper noen har noe råd å gi meg =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du får jo kjøpt resept fri salve på apoteket...den funker bra. ellers så fungerer honning...ekte honing ikke tilsatt noe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du har en blodpropp i hemorroiden din (jeg vet ; SMERTE !!) så kan denne rispes(et lite kutt) ut og tømmes av fastlege. Få tak i den sterkeste salven (få den på resept) og dytt hemorroidene inn med en finger etter at du har vært på toalettet . Du kan også legge deg med stjærten i været og legge en isbit (helst pakket inn i en tynn klut så du ikke forfryser deg) på hemmoroiden . Ligg slik i ca ti minutter . En blodpropp forsvinner i løpet av to\tre dager men er sinnsyk vond . Fatt mot , og lykke til !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stakkar stakkar deg..hadde d på slutten av forrige svangerskap..e bare så sinnsykt ondt!

Ring legen din å få resept på en salve og stikkpiller. den resepfrie på apoteket hjelpe ikkje når de e så mye som du har.

Den salven fra legen hjelpe greit:)

Ana ikkje kor lang tid d tar før du får operere de vekk, men når du plages så mye burde kanskje legen din pushe litt på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

løp å kjøp deg hemoridekrem. om ikke annet så er det bedøvende middel i kremen som tar vekk smertene.

kan også hende at det hjelper litt på hemoridene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svarene damer!!

Jeg håper at jeg ikke trenger å vente for lenge assa.

Jeg fikk bare beskjed av legen at jeg skulle spørre på apoteket fordi det er faktisk ikke alt man kan ta siden jeg er gravid. De på apoteket sa at jeg kunne bare ta stikkpillene og IKKE salven. Aner ikke hvorfor da. Må ta Paracet (selv om jeg ikke vil ta smertestillende når jeg er gravid!!!!) men det er jo mye bedre at jeg tar det sikkert for spiren sin del også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

eg brukte alcos anal til å begynne med, men den hadde ingen effekt så eg begynte på scheriproct i stedet.. den hjalp!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alcos anal er den jeg bruker. Har ikke brukt den i mange dagene da, men det ser dårlig ut for å si det sånn.

Får man schriproct uten resept eller?

 

Takker for svar =)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...